LCD עזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא ליאת230175
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ליאת230175

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה לרכוש WII בארה"ב ואמרו לי לבדוק האם הטלויזיה שלי בשיטת NTSC, יש לי טלויזיה סמסונג LCD A450 .
שאלה שנייה - האם עלי לרכוש שנאי? ומאיפה?

תודה רבה(ורד)
 

הטלויזיות שנמכרות בארץ הן מולטי סיסטם, כך שאמורה להיות תמיכה ב- PAL וב- NTSC במקביל.
מומלץ בכל זאת שתוודאי כי זה מצויין במפרט של המסך שלך.
שנאי מ- 110V ל- 22V אפשר לרכוש בחנויות חשמל, למשל בשדרות הר ציון בת"א, תוודאי קודם כל מה ההפסק הנדרש עבור ה- WII
 
תודה על המענה המהיר.

האם כדאי לרכוש WII בארה"ב ??
 
הטלויזיה תומכת בNTSC.
 

שנאי עולה באזור ה120 שקל.. (גם אני קניתי WII מארה''ב)
 
שנאי של 100W אמור להספיק.
אצלי זה מה שיש
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור