עזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא NirN
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

NirN

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום אני חדש בפורום !
אני רוצה לקנות מסך LCD חדש ואני לא מבין בזה ממש הרבה.
שחיפשתי מסכים ראיתי בכל מפרט מלא דברים שאני לא ממש מבין בהם כמו ms ניגודיות ועוד...
כשאני מסתכל במפרט כזה מה באמת חשוב מכל הבלאגן הזה? ומה כל דבר כזה עושה?
למשל :גודל מסך: 32 אינץ'
יחס תמונה: 16:9
זמן תגובה: 8 ms
יחס ניגודיות: 10000 :1
רזולוצית מסך: 1366X768
בהירות: 500 cd/m²
זוית צפיה: 178 מעלות
שיטות שידור: מולטי סיסטם
מצבי טמפרטורת צבע: כלול
תמונה בתוך תמונה (PIP): כלול
תמונה ליד תמונה (PAP): כלול

זה נחשב למסך טוב אם לא מה לא טוב מה כן טוב?
תודה רבה לכל העונים מראש (אני יודע שיש פה המון שאלות ואם הם כבר נהנו אשמח לקבל את הקישור)
 

מוכרים לי השדות האלה :)
יש עוד דברים חוץ מהמפרט היבש.
יש את עניין המעבדי תמונה, ועוד...
לכן תמיד אומרים שכדאי ללכת ולראות.
 
בנתיים לא עזרת לי הרבה לא ענית לי על השאלה אבל פתחת לי עוד בעיות חחח
מה זאת אומרת עניין מעבדי תמונה ועוד?
 
בקיצור זה אומר שקשה מאוד לדעת רק לפי הנתונים איך התמונה במסך תראה לך טוב - הנתונים היבשים הם התחלה טובה, אבל העיניים זה הדבר החשוב.
 

אז זה בעצם לא כמו מחשב שצריך לדעת מה המפרט שלו
 
מסך מהווה מכלול של תכונות, קשה מאוד לדעת מהנתונים מה תהיה איכות התמונה, לדוגמא, כל יצרן מציג נתון ניגודיות - בשנה האחרונה במספרים קופצים וגדלים, הבעיה היא שאין ממש תקן מחייב להצגת הניגודיות - כך שכל יצרן בעצם מודד בשיטה שלו.
עקב כך, שני מסכים מחברות שונות, עם נתון ניגודיות זהה יכולים להציג בפועל איכות שונה לגמרי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור