Rafi_k חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 0 12/12/08 #1 שלום לכולם, קניתי Panasonic TX-32LE8 וכשחיברתי לכבלים רואים ממש גרוע! איך אני אמור לכייל את ה-LCD כדי שיראו טוב?
שלום לכולם, קניתי Panasonic TX-32LE8 וכשחיברתי לכבלים רואים ממש גרוע! איך אני אמור לכייל את ה-LCD כדי שיראו טוב?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 12/12/08 #2 שלום, באיזה חיבור מחובר המסך לממיר? האם קראת את המדריך כיול מסך LCD