עזרה : LCD או פלאזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא yuval_lan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yuval_lan

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
אני עוזר לחבר לרכוש מסך
השימוש שלו הוא 90% צפייה בYES וקצת בסרטים מקודדי DIVX

הטלויזיה מיועדת לסלון למרחק בצפייה של 2.5-3.5 מטר
איזה גודל מומלץ?
ומה עדיף LCD או פלאזמה?

כמו כן על איזה פרטים להקפיד ברכישה?
תודה
יובל
 

42 אינטש, צסך פלזמה בהחלט יכול להתאים לצרכים הללו.
מוזמן לקרוא את ביקורות מסכים שלנו.
 
תודה רבה ,
אני גם חשבתי על פלאזמה 42 רק הייתי צריך חיזוק
נכנסתי לביקורות , יש הרבה ביקורות ישנות.

על איזה פרטים יש להסתכל ברכישת פלאזמה?
אני יודע שחשוב הקטע של הפונקציה של "חיתוך" תמונת 4:3 שלא תראה מתוחה ב- 9:16

יש איזה דגם מומלץ באזור ה-5000 ש"ח ?
או לפחות לאיזה מותג מסכי פלאזמה מוצלחים?
 
תבדוק את פנסוניק PV8, בתקציב שלך, גם את פלזמה סמסונג A410 ואת דגם ה-LG המקביל.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור