עזרה - שיקוף מסך מאייפון לטלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא leoleo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

leoleo

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
1
נקודות
3
ברשותי טלויזיה sony xh9505,
בעת ההתקנה , לפני כשבועיים, הפעלתי שיקוף מסף מהאייפון לטלויזיה וזה עבד. שניהם היו בחיבור ל-WIFI. להבנתי שני המכשירים צריך להיות מחוברים לאותו מקור אינטרנט.
מאז ההתקנה חיברתי את הטלויזיה לראוטר בכבל - ללא סיבה/בעיה מיוחדת
השיקוף מסך מהאייפון כעת לא עובד. האייפון לא מזהה את הטלויזיה.(גלגל מסתובב). האם הסיבה היא החיבור של הטלויזה בכבל לראוטר? פרט לחיבור הטלויזיה לאינטרנט דרך ה-WIFI , האם ניתן להתגבר על כך בדרך אחרת?
האם אני יכול לחבר את הטלויזיה ל-WIFI בעוד היא מחוברת בכבל לראוטר או שעליי בהכרח לנתק את הכבל ואז להתחבר.
תודה
 

היי
יש לי את אותה הבעיה אחרי עידכון התוכנה לאנדרואיד 8 גם לי נעלמה האופציה של השיקוף
לא משנה מה עשיתי, כמו כן נטפליקס עובד אבל יוטיוב לא מתחבר לא ברור לי למה.
השבוע התחלתי לשחק עם ההגדרות בתפריט של הטלויזיה והצלחתי לעשות את השיקוף אבל ללא אפשרות קול רק תמונה.
מאד מוזר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור