[עזרה]שאלה לגבי הLCD


קורלאונה

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
ראיתי טלויזה LCD FULL HD 40 של SANSUI

עם כל הכניסות ב3000 ש"ח

רציתי לדעת האם הטלויזה הזאת טובה החברה?
כדי לקנות אותה?
תודה לעונים!!!
 

אז איזה טלויזה אני יכול למצוא בתקציב הזה 3000 גודל 37?
ולמה לא כדאי?
 
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=704186
http://www.gizmo.co.il/prod_ps.aspx?id=8699&ref=zap


לא ממליץ לך על LCD בסדר התקציב שלך
הצבעים בסרטים ימרחו , לא תהני

מצורף פלזמה פחות או יותר בסדר גודל התקציב
תהני
 

אז איזה טלויזה אני יכול למצוא בתקציב הזה 3000 גודל 37?
ולמה לא כדאי?

למה לא כדאי? כי זאת חברה לא מוכרת ובטלוויזיה שמשקיעים לתווח ארוך ולא לשבוע שבועיים עדיף משהו שתהנה ממנו.. אני אומר חכה עוד כמה חודשים תחסוך עוד ותקנה משהו שתהנה ממנו באמת ולא תצטער שהוצאת עליו אפילו שקל כי יש פה מה להפסיד.. אם זה משהו נורא דחוף ברמה נוראית עדין לא ממליץ לקנות את הטלוויזיה כזאת ואפשר לקנות את אחד מאלה שהציע זה שמעלי. בכל מקרה לא כדאי בכלל..
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור