[עזרה]שאלה בגודל של טלויזה


קורלאונה

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
אני מתלבט בין 37 ל32
המרחק הוא 3.20 מה אתם ממליצים?...
 

חד משמעית 37"
 
37 לכל הפחות. גם זה יראה לך קטן אחרי חודש.
 
מה אתם אומרים על הדגם b530 של סמסונג 37 אינטש פול HD
מחיר 4000 ?...
איך הדגם הזה הוא טוב?..
 

בכללית לסמסונג יש מסכים טובים
השאלה מה הצרכים שלך,שידורי כבלים/יס? צפייה ב HD
 
מינימום ל- 3.2 מטר
פלזמה 42 או 50 "
37 קטן מידיי ולא מתאים

וגם
אם תקח בחשבון ששידורי HD יכנסו בעוד ועוד ערוצים
החל מערוץ 11 או 22 שעומדים במהלך 2010 להיכנס ל- HD
אז עדיף 50 "
 
נערך לאחרונה ב:
מדובר בסלון או בחדר שינה?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור