עזרה, פיליפס LCD 42 תקלה- פסים על המסך. (כולל תמונה) שלום לכולם!

  • פותח הנושא פותח הנושא liron021
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liron021

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
עזרה, פיליפס LCD 42 תקלה- פסים על המסך. (כולל תמונה)
שלום לכולם!

לפני כשבוע ה-LCD שלי מדגם 42pfl5604 התחילה להציג לי פסים על המסך. זה קורה רק על חלק מהמסך ומשתנה עם התמונה. התקלה הזא חוזרת לסירוגין. פעם יש פסים ופעם אין. (מצורפת תמונה של התקלה).
מישהו יודע מה זה? אין לי אחריות על הטלויזיה..

צפה בקובץ המצורף 10449
 

האם זה קורה בחיבור לכל מקורות הוידאו?
 
ביומיים האחרונים ראו באופן מושלם. לא היו שום בעיות ולא ראיתי את הפסים האלו. בפעם האחרונה שזה קרה שיחקתי קצת עם החיבור RF (אני משתמש בממיר הפנימי של הטלויזיה לקליטת ערוצי עידן פלוס) וזה נעלם. אז יכול להיות שמדובר ברעשים כל שהם ולא תקלה במסך. למרות שזה מוזר כי רעשים (ככל שידוע לי) לא אמורים להיראות בצורה מלבנית סימטריטת כזאת.

לגבי שאלתך, עוד לא ניסיתי לחבר יציאת וידאו אחרת. צריך לראות האם הבעיה קוראת גם ביציאת HD או משהו.
השאלה שלי, האם ראיתי תקלה מהסוג הזה פעם? מישהו מבין מה הוא רואה?
 
קשה לומר לך מה זה ללא בדיקת מעבדה.
כדאי לברר האם זה קורה בכניסת וידאו אחת בלבד (שאז שם התקלה) או בכל הכניסות (שאז מדובר בתקלה כללית במסך).
 

אני לא יודע אם לפנות זמן ולקחת אותה למעבדה כי התקלה כבר כמה ימים שלא חזרה. מה אתה אומר?
 
תפנה כאשר זה יחזור שוב.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור