עזרה עם תקלה במסך של פיליפס

  • פותח הנושא פותח הנושא claudia5
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

claudia5

אוהב את התחום
הודעות
189
מעורבות
49
נקודות
28
ברשותי מסך פיליפס 7603 כשלוש וחצי שנים ויש לי תקלה מוזרה מרגע שקיבלתי את המסך.
במעבר בין מקורות כמעט תמיד המסך לא מקבל את האות או לחלופין מקבל אות אבל התמונה מבולגנת.
בהתחלה זה היה כאשר היתי עובר מה-AV של הממיר של הצלחת לווין לAV של הסטרימר וגם ההפך.
תמיד היתי בטוח שהבעיה בסטרימר אבל אז החלפתי סטרימר והבעיה נשארה אותה בעיה.
כיום כל המקורות שלי מחוברים לרסיבר והכל עובר דרכו אבל גם כאן מעבר בין המקורות כמעט תמיד יתן איבוד תמונה או תמונה משובשת.
כיבוי והדלקת המסך פותרת את הבעיה.
האם עידכון קשוחה יכול לפתור בעיה כזאת?
אני רוצה לציין שחוץ מהבעיה הזאת המסך מצויין ונותן איכות תמונה מצויינת
 

ולא ניסית לפנות לשירות הטכני של היבואן?
 
לא כי האחריות הסתיימה מזמן.
 
אתה חיי עם התקלה שלוש וחצי שנים?????????????????????

יכול להיות שהמקורות שלך לא תקינים או הכבלים לא בעלי עכבה מתאימה ויכול להיות שבאמת יש בעיה במסך... לדעתי התעוררת מאוחר מדי, לכן ההמלצה היא לרכוש מסך חדש...
 

תמיד חשבתי שהבעיה היא במקור או ברסיבר אבל החלפתי את שתייהם והבנתי סופית שהבעיה במסך.
המסך עלה לי הרבה כסף בעבר וחוץ מהבעיה הזאת הוא באמת נותן תמונה מצויינת.
היתי שמח למסך חדש אבל זה לא הזמן .תיקון של תקלה כזאת בטח יקרה מאוד.
חבל שאין טרייד אין למסכים.
עדכון קשוחה יכול לפתור את הבעיה?
 
בעזרת אלקטרה עשיתי עדכון והבעיה נפתרה.
תודה רבה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור