עזרה עם מסך חדש

  • פותח הנושא פותח הנושא Mezmo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Mezmo

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
יש לי מסך של היסנס a6100
יש פתח קטן של 1.5 סמ בין המסך למסגרת שלו בפינה הלעיונה הימנית
רואיים את הפתח רק עם מסתכלים עליו בזווית ומקרוב ממש מרחק של 20 סמ גג מהטלויזיה אחרי זה כבר קשה לראות הקו דק מאוד ויחסית קטן לא מפריע בכלל בצפיה
אולי זה צריך להיות ככה למסכים גדולים ?
המחשבה שלי שאולי הפתח יגדל אם הזמן גם מפחד אפילו לנקות את המסך בשביל לא לגעת באזור הפתח
בבקקשה מה אתם חושבים ?
יש לי את המסך עוד מעט שנה
 

יש לי מסך של היסנס a6100
יש פתח קטן של 1.5 סמ בין המסך למסגרת שלו בפינה הלעיונה הימנית
רואיים את הפתח רק עם מסתכלים עליו בזווית ומקרוב ממש מרחק של 20 סמ גג מהטלויזיה אחרי זה כבר קשה לראות הקו דק מאוד ויחסית קטן לא מפריע בכלל בצפיה
אולי זה צריך להיות ככה למסכים גדולים ?
המחשבה שלי שאולי הפתח יגדל אם הזמן גם מפחד אפילו לנקות את המסך בשביל לא לגעת באזור הפתח
בבקקשה מה אתם חושבים ?
יש לי את המסך עוד מעט שנה

לפי התיאור שלך זה לא אמור להיות.
הזמן את השרות של היבואן..
 
תודה על התגובה שלך בוא תראה תמונה
הדעה שלך תעזור לי תודה

זה תמונה בצב דלוק ללא תמונה על hdmi
....באור יום או אם תמונה בטלויזיה קשה קצת לצלם את זה גם לראות קצת קשה אבל אפשר
https://compressimage.toolur.com/do...53sCuTl-Zfc76j/ab597f25_c59f_4146_b_QhxhH.jpg

אין אפשרות לצפות בקובץ.
צלם תמונה דרך הנייד ועלה אותה לאתר..
 

הנה עכשיו הצלחתי לעלות תמונה
 

תמונות מצורפות

  • 4612E13B-2101-4849-811A-614C666B93A1.jpeg
    4612E13B-2101-4849-811A-614C666B93A1.jpeg
    KB 30.9 · צפיות: 578
נערך לאחרונה ב:
כן גם אני חשבתי כך....תודה לך
הזמנתי כבר תכנאי מהאחריות...
נראה לך הוא יצטרך לקחת את זה לתיקון?
אין לי כוח לדברים האלה
תודה על העזרה
 

היית נותן לתכנאי לקחת את זה לתיקון במעבדה בגלל דבר כזה ??
 
כן גם אני חשבתי כך....תודה לך
הזמנתי כבר תכנאי מהאחריות...
נראה לך הוא יצטרך לקחת את זה לתיקון?
אין לי כוח לדברים האלה
תודה על העזרה

בדרך כלל בעיות מהסוג הזה לא נפתרות בבית הלקוח.
 
היית נותן לתכנאי לקחת את זה לתיקון במעבדה בגלל דבר כזה ??
איך נסגר הסיפור הזה שלך ??
 

התכנאי הצליח לערבב אותי
אמר ״חבל לקחת את זה יפתחו לטלויזיה את התחת ויחזירו את אותו מוצר, אולי אפילו עם אותו בעיה, אם זה היה יותר גרוע תזמין תכנאי שוב ״ גם אמר שחבל לקחת בגלל בעיה כזו קטנה ועוד כמה ערבובים מיותרים
 
נערך לאחרונה ב:
התכנאי הצליח לערבב אותי
אמר ״חבל לקחת את זה יפתחו לטלויזיה את התחת ויחזירו את אותו מוצר, אולי אפילו עם אותו בעיה, אם זה היה יותר גרוע תזמין תכנאי שוב ״ גם אמר שחבל לקחת בגלל בעיה כזו קטנה ועוד כמה ערבובים מיותרים
שרות של היסנס
ליגה ז
סך הכול טלוויזיה סבבה
וואו, איזה חוצפנים, אני לא הייתי מקבל את זה, זה בוודאות לא צריך להיות ככה.
 
היבואן החליף לי את הטלוויזיה
לאחת חדשה מהנילון
אי אפשר לבקש יותר
 

היבואן החליף לי את הטלוויזיה
לאחת חדשה מהנילון
אי אפשר לבקש יותר

תסלח לי מאד...
אפשר וצריך לבקש (יותר).
מכרו לך מסך פגום.
מהרגע שראית והודעתם להם לראשונה היו צריכים להחליף בלי דיבורים בכלל..בלי טכנאי ובלי בטיח.

אם קורה לך דבר כזה חייבים להודיע מיידית בכתב לחנות וליבואן על "פגם בממכר".


לא מבין מה אתה כ"כ מרוצה מהשרות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור