פלזמה עזרה עם חיבור לרשת C550 פלזמה סמסונג 50"

  • פותח הנושא פותח הנושא zachi123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zachi123

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
התחדשתי בטלוויזיה הנ"ל
חיברתי אותה דרך יציאת ה lan לראוטר
במחשב יש מערכת הפעלה וינדוס 7
בטלויזיה הוגדרה הרשת אוטמטית במצב תקין

הורדתי pc share manager והתקנתי
בתפריט source בשלט לא מופיעה לי אופציה ל - LAN
מישהו יכול לעזור ?

תודה מראש
צחי
 

צחי שלום יש לי כמה שאלות כלפיך היות וגם אני עומד להתחדש בטלוזיה הזאות:
1.מה העובי של המסך האם הוא דק?
2.מה האיכות בSD
3.מה האיכות בHD
4.מה המרחק צפייה שלך ממנו
5.אפשר להסתדר עם בעית הזמזום?
וזהו תודה עם תענה
מתן
 
ומה עם הצריבות? האם זה נכון שיש לבצע שטיפה לעיתים קרובות (מידי)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור