Z zachi123 חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 28/5/11 #1 שלום רב, התחדשתי בטלוויזיה הנ"ל חיברתי אותה דרך יציאת ה lan לראוטר במחשב יש מערכת הפעלה וינדוס 7 בטלויזיה הוגדרה הרשת אוטמטית במצב תקין הורדתי pc share manager והתקנתי בתפריט source בשלט לא מופיעה לי אופציה ל - LAN מישהו יכול לעזור ? תודה מראש צחי
שלום רב, התחדשתי בטלוויזיה הנ"ל חיברתי אותה דרך יציאת ה lan לראוטר במחשב יש מערכת הפעלה וינדוס 7 בטלויזיה הוגדרה הרשת אוטמטית במצב תקין הורדתי pc share manager והתקנתי בתפריט source בשלט לא מופיעה לי אופציה ל - LAN מישהו יכול לעזור ? תודה מראש צחי
M matan148 חבר משקיען הודעות 1,428 מעורבות 0 נקודות 36 28/5/11 #2 צחי שלום יש לי כמה שאלות כלפיך היות וגם אני עומד להתחדש בטלוזיה הזאות: 1.מה העובי של המסך האם הוא דק? 2.מה האיכות בSD 3.מה האיכות בHD 4.מה המרחק צפייה שלך ממנו 5.אפשר להסתדר עם בעית הזמזום? וזהו תודה עם תענה מתן
צחי שלום יש לי כמה שאלות כלפיך היות וגם אני עומד להתחדש בטלוזיה הזאות: 1.מה העובי של המסך האם הוא דק? 2.מה האיכות בSD 3.מה האיכות בHD 4.מה המרחק צפייה שלך ממנו 5.אפשר להסתדר עם בעית הזמזום? וזהו תודה עם תענה מתן
א אגרי חבר אתר הודעות 30 מעורבות 0 נקודות 6 29/5/11 #3 ומה עם הצריבות? האם זה נכון שיש לבצע שטיפה לעיתים קרובות (מידי)