מקרן עזרה: מקרן חדש עד 30,000 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא wnirw
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

wnirw

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
1
הי ברצוני לקנות מקרן לבית עם עוצמת אור גבוה וhd מלא, 3d לא חשוב לי
התקציב שלי 30,000 ש"ח
תודה מראש לעוזרים :)
 

בתקציב הזה מתאימים כמה מקרנים.
רצוי לראות בשביל להחליט ורצוי גם להעזר באנשי מקצוע שיתנו לך הדרכה ויבצעו את ההתקנה...
 

תמונות מצורפות

  • 2012-04-03 18.52.23.jpg
    2012-04-03 18.52.23.jpg
    KB 111 · צפיות: 474
JVC יקרים "קצת", לא?
 

אנשי מקצוע אין בארץ בחנויות , הכול שוק בשר , ידחפו לך מה שרוצים
אני קניתי מקרן קדמי ולמדתי שכל הסיפורים של המוכרנים ואנשי מקצוע , לא רציניים
מה שכן תכתוב ליצרן ותשאל איזה מסך מומלץ ,
ותקרא הוראות הפעלה ( דבר שאנשי מקצוע בישראל לא קוראים )

JVC יקרים "קצת", לא?

חשבתי כך שראיתי תמונה JVC הבנתי מה זה איכות אמיתית

הכי חשוב לך לספקים לראות בעיניים עם המחשב שלך+ כבל HDMI ! סרטים שאתה רואה בפועל
לאחר מכן תחזור עם המידע ורשמים
 
האם רכשת בסוף את המקרן ??

איזה דגם ??
 
אנשי מקצוע אין בארץ בחנויות , הכול שוק בשר , ידחפו לך מה שרוצים
אני קניתי מקרן קדמי ולמדתי שכל הסיפורים של המוכרנים ואנשי מקצוע , לא רציניים
מה שכן תכתוב ליצרן ותשאל איזה מסך מומלץ ,
ותקרא הוראות הפעלה ( דבר שאנשי מקצוע בישראל לא קוראים )



חשבתי כך שראיתי תמונה JVC הבנתי מה זה איכות אמיתית

הכי חשוב לך לספקים לראות בעיניים עם המחשב שלך+ כבל HDMI ! סרטים שאתה רואה בפועל
לאחר מכן תחזור עם המידע ורשמים

הגזמת לגמרי...
למה שאיש מקצוע לא יקרא את החוברת ההפעלה????
 

הגזמת לגמרי...
למה שאיש מקצוע לא יקרא את החוברת ההפעלה????


אין קשר לקריאת חוברת הוראות הפעלה
יש קשר שאיש מכירות , מעניין אותו להוכיח שהוא מוכר ,
יש קשר שאיש מכירות מתפרנס מאחוזים ,
יש קשר שאנשי מכירות עייפים מאוד מלהסביר שוב ושוב על מוצר

ודרך הגב אם קורא את החוברת ,שזה תקציר בעיברית , עדיין לא זוכר דברים
עדיין חושב שכדי למכור צריך לשקר או להעלים אמת .

זה מתוך ניסיון רב מאוד , בתור קונה
זה נסיון רב בתור איש מכירות ומנהל מכירות ומנהל שיווק

יותר מכך גם היבואנים אשמים הם שולחים אנשים שלא יכולים למכור או מתחרים עם שוק אמריקאני במקרנים
אנשים לא פריירים , רואים היום בארה"ב וקונים
התמכור בישראל פי - 2 ובאלפי ש"ח , בלי פרופורציות
כל הסיפורים יש לנו הוצאות , גם בארה"ב יש הוצאות , בדיוק כמו בישראל אך בארה"ב מרוויח 200$ ולא 500$ או 1000$
הפיתרון רק הרבה יבואנים פרלרים , כמו במחשבים שהורידו את השוק
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור