עזרה מסך מרצד - סמסונג מדגם : QE75QN90B

  • פותח הנושא פותח הנושא clubnet
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

clubnet

חבר אתר
הודעות
42
מעורבות
1
נקודות
8
היי חברים, פתחתי את המסך הערב - ואני קולט שהוא מאוד מרצד (מהבהב)
המסך נרכש בשנת 2022 קראתי שאפשר להוציא את התקע מהחשמל - זה עבד הסתדר.
לפרק זמן מסויים כ-חודש בערך.
אבל היום שוב זה קרה לי, הוצאתי את התקע וזה הסתדר.

שאלה : האם צריך להזמין טכנאי - כי כעת הוא לא יראה כלום..שאני יזמין אותו.
מה הסיבה לכך - אודה לעזרה והסבר שלכם.
שבוע טוב.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור