היי חברים, פתחתי את המסך הערב - ואני קולט שהוא מאוד מרצד (מהבהב)
המסך נרכש בשנת 2022 קראתי שאפשר להוציא את התקע מהחשמל - זה עבד הסתדר.
לפרק זמן מסויים כ-חודש בערך.
אבל היום שוב זה קרה לי, הוצאתי את התקע וזה הסתדר.
שאלה : האם צריך להזמין טכנאי - כי כעת הוא לא יראה כלום..שאני יזמין אותו.
מה הסיבה לכך - אודה לעזרה והסבר שלכם.
שבוע טוב.
המסך נרכש בשנת 2022 קראתי שאפשר להוציא את התקע מהחשמל - זה עבד הסתדר.
לפרק זמן מסויים כ-חודש בערך.
אבל היום שוב זה קרה לי, הוצאתי את התקע וזה הסתדר.
שאלה : האם צריך להזמין טכנאי - כי כעת הוא לא יראה כלום..שאני יזמין אותו.
מה הסיבה לכך - אודה לעזרה והסבר שלכם.
שבוע טוב.