עזרה ממבינים!!!!!!!!!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא dbs32
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dbs32

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי והתקנתי lcd פיליפס 7404 42" ,יש ברשותי ממיר hd שלהוט המחובר בכבל hdmi למסך , מזיפזופ בתכנים sd - רואים טוב,אך מקריאה בפורום הבנתי שתכנים בsd ניראים יותר טוב ע"י כבל scart to scart ,מה גם שלמסך זה יש כניסה כזו. שאלתי היא כזו: האם למישהו יש המלצה לחיבור scart ויש לו מסך כנ"ל,האםיש למישהו יש המלצה (מנסיון) על סוג כבל (מונסטר,פיפפס) או דגם מסוים? בתודה מראש!!!!!!!!!!!!! וחג שמח!!!!!!!!!!!!(ורד)
 

תנסה קודם עם כבל סקארט רגיל, תראה אם אתה מבחין בהבדלים מהותיים.
 
הממיר אכן מסוגל לעבוד במקביל עם שני החיבורים
כמו שליאור אמר לפני שמשקיעים על הכבל 200 שקל של מונסטר תנסה להשיג מחבר או שיש לך כבל SCART רגיל ותראה עם זה עדייף
דווקרא ה-SD בהוא HD הוא מעולה גפ דרך ה-HDMI
 
תנסה קודם עם כבל סקארט רגיל, תראה אם אתה מבחין בהבדלים מהותיים.
ליאור שלום,וחג שמח! בהמשך לשיחתנו ,ניסיתי במקביל לחיבור hdmi גם חיבור scart to scart והתרשמתי לטובה ואין ממש הבדל בין שתי החיבורים (כבל scart הכי פשוט שיש),שאלתי היא: האם כבלscart איכותי (150-250) אשר מוליך טוב יותר ישפר יותר את שידורי ה sd ?? האם יש כבל או יצרן מומלץ??
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור