עזרה לרכישת טלויזיה 55"

  • פותח הנושא פותח הנושא pardicimo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

pardicimo

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכלום!
אני צריך את עזרתכם.. אני מעוניין לרכוש טלויזיה חדשה לסלון. הגודל המבוקש 55". השימושים העיקריים של הטלויזיה הם לצרכי משחקים בקונסולת האקסבוקס וצפיה בסרטי HD דרך המחשב שמחובר ישירות לטלויזיה ושצפיה בשידורי YES.
התקציב באיזור 6500 ש"ח.

כרגע ישנם שני מסכים שהגיעו לקו הגמר (אבל אני עוד פתוח להמצלות)

LG - 55LG659Y עולה 6399ש"ח
SAMSUNG - UE55H6400 עולה 6599

מה שאהבתי בLG היא את האפשרות של DUAL PLAY שזה נראה פיצר ממש מגניב שאני לא יודע האם קיים בסמסונג.

אשמח לשמוע את חוות דעתכם בנושא
 

שני המסכים מתאימים, האם ראית אותם גם בחנות?
 
יצא לי לראות את הסמסונג. לא יצא לי לראות את הLG.
 
זה חשוב, בכדי להבין לאיזה אופי תמונה אתה מתחבר טוב יותר.
 

לא יצא לי למצא מקום שמציג את שני הדגמים האלו ביחד וקצת קשה להשוות כאשר לא רואים את שני הדגמים אחד ליד השני.

כמו כן לא ראיתי ביקורת לדגם של LG חוץ מבפורום אחד שם לא המליצו על המסך אבל אהבתי את רעיון בDUAL PLAY. חשוב לי רק לדעת שלא מדובר בדגמים ישנים יחסית.(אני מודע לקצב ההתקדמות הטכנולוגית בקטגוריה הזו).
 
נערך לאחרונה ב:
הסמסונג - נותנת "חבילה מלאה יותר" , תמונה טובה יותר במעט בדו-מימד (לטעמי) ותמונה הרבה יותר טובה ב-3D
ישנה אפשרות להתחבר לשירות - SMART VOD .

ממליץ על הסמסונג (מניסיון) .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור