עזרה - לפני קניית שתי טלויזיות

  • פותח הנושא פותח הנושא gabbaim
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gabbaim

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום.
אני רוצה לקנות שתי טלויזיות
אחת לחדר- 32.
אחת לסלון - 47-50.

אז ככה.
קראתי הרבה, בערך את כל ה10 עמודים אחרונים בפורום ואת המדריכים שבאתר.

לגבי החדר:

אני אקח כנראה LCD.
הדגם שיש לי בראש ולא ראיתי שדיברו עליו פה בכלל הוא
Panasonic TX-32LE8
המחיר הוא בערך 2700
מישהו התנסה? ראיתי אותו בחנות עם DVD וכמובן שראו מעולה.

הדגם השני הוא LG
32LG30R וכל דומיו (32LG33R למשל - מה ההבדל לעזאזל?!)
2800-2900 בערך

הדגם השלישי הוא גם LG
32LG60UR

את שני הדגמים ראיתי בחנות אבל עם DVD וכמובן שראו מדהים.


לגבי הטלויזיה בסלון

אני בהתלבטות לגבי שני דברים.

אני יכול לקחת פלזמה של LG
50PG60
המחיר הוא 8000.
היא לא FULL HD.

עוד אופציה היא לקנות LCD 47".
ואז אני יכול לקנות את הסקרלט ולקבל את ה32 לחדר.
זה לא בדיוק לקבל כי המחיר הוא 12300.

אני מתלבט בין 50 פלזמה, לבין 47 LCD שהיא גם פול היידף.
כיוון שפלזמה 50 שהיא פול היידף זה מאוד יקר.


מה חשוב לי שיהיה?
בחדר: רוב השימוש יהיה חיבור למחשב וצפייה בסרטים באיכות גבוהה HD.
יש לי לפטופ ולכן החיבור יהיה VGA.
מרחק הצפייה הוא 3.5 מטר בערך.

בסלון
בערך חצי חצי
חצי ממיר רגיל של הוט, וחצי DVD
מרחק הצפייה הוא בערך 4 מטר.
יהיה מאוד נחמד אם יהיה בה USB כמו בדגם של LG שדיברתי עליו.


מין סיכום - שני הסקרלטים, או פלזמה של LG למטה, ולמעלה פנסוניק או אחת מהLG.

אם יש המלצות לטלויזיה אחרת אני אשמח לשמוע.
תודה מראש.
 

USB שמסוגל לנגן שירים + תמונות + סרטי DivX קיים כיום בישראל רק בדגמי LG (נדמה לי שגם סמסונג הולכת להשיק דגמים כאלו).

עד כמה זה חשוב לך?
 
אל תשכח את המבצע של LG יכול לחסוך לך הרבה כסף
 
לגבי הUSB

בחדר לא חשוב כי מחובר למחשב.
בסלון נחמד שיהיה אבל לא מה שיכריע.

מה לגבי בחירה בין LCD 47 לבין פלזמה?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור