שלום.
אני רוצה לקנות שתי טלויזיות
אחת לחדר- 32.
אחת לסלון - 47-50.
אז ככה.
קראתי הרבה, בערך את כל ה10 עמודים אחרונים בפורום ואת המדריכים שבאתר.
לגבי החדר:
אני אקח כנראה LCD.
הדגם שיש לי בראש ולא ראיתי שדיברו עליו פה בכלל הוא
Panasonic TX-32LE8
המחיר הוא בערך 2700
מישהו התנסה? ראיתי אותו בחנות עם DVD וכמובן שראו מעולה.
הדגם השני הוא LG
32LG30R וכל דומיו (32LG33R למשל - מה ההבדל לעזאזל?!)
2800-2900 בערך
הדגם השלישי הוא גם LG
32LG60UR
את שני הדגמים ראיתי בחנות אבל עם DVD וכמובן שראו מדהים.
לגבי הטלויזיה בסלון
אני בהתלבטות לגבי שני דברים.
אני יכול לקחת פלזמה של LG
50PG60
המחיר הוא 8000.
היא לא FULL HD.
עוד אופציה היא לקנות LCD 47".
ואז אני יכול לקנות את הסקרלט ולקבל את ה32 לחדר.
זה לא בדיוק לקבל כי המחיר הוא 12300.
אני מתלבט בין 50 פלזמה, לבין 47 LCD שהיא גם פול היידף.
כיוון שפלזמה 50 שהיא פול היידף זה מאוד יקר.
מה חשוב לי שיהיה?
בחדר: רוב השימוש יהיה חיבור למחשב וצפייה בסרטים באיכות גבוהה HD.
יש לי לפטופ ולכן החיבור יהיה VGA.
מרחק הצפייה הוא 3.5 מטר בערך.
בסלון
בערך חצי חצי
חצי ממיר רגיל של הוט, וחצי DVD
מרחק הצפייה הוא בערך 4 מטר.
יהיה מאוד נחמד אם יהיה בה USB כמו בדגם של LG שדיברתי עליו.
מין סיכום - שני הסקרלטים, או פלזמה של LG למטה, ולמעלה פנסוניק או אחת מהLG.
אם יש המלצות לטלויזיה אחרת אני אשמח לשמוע.
תודה מראש.
אני רוצה לקנות שתי טלויזיות
אחת לחדר- 32.
אחת לסלון - 47-50.
אז ככה.
קראתי הרבה, בערך את כל ה10 עמודים אחרונים בפורום ואת המדריכים שבאתר.
לגבי החדר:
אני אקח כנראה LCD.
הדגם שיש לי בראש ולא ראיתי שדיברו עליו פה בכלל הוא
Panasonic TX-32LE8
המחיר הוא בערך 2700
מישהו התנסה? ראיתי אותו בחנות עם DVD וכמובן שראו מעולה.
הדגם השני הוא LG
32LG30R וכל דומיו (32LG33R למשל - מה ההבדל לעזאזל?!)
2800-2900 בערך
הדגם השלישי הוא גם LG
32LG60UR
את שני הדגמים ראיתי בחנות אבל עם DVD וכמובן שראו מדהים.
לגבי הטלויזיה בסלון
אני בהתלבטות לגבי שני דברים.
אני יכול לקחת פלזמה של LG
50PG60
המחיר הוא 8000.
היא לא FULL HD.
עוד אופציה היא לקנות LCD 47".
ואז אני יכול לקנות את הסקרלט ולקבל את ה32 לחדר.
זה לא בדיוק לקבל כי המחיר הוא 12300.
אני מתלבט בין 50 פלזמה, לבין 47 LCD שהיא גם פול היידף.
כיוון שפלזמה 50 שהיא פול היידף זה מאוד יקר.
מה חשוב לי שיהיה?
בחדר: רוב השימוש יהיה חיבור למחשב וצפייה בסרטים באיכות גבוהה HD.
יש לי לפטופ ולכן החיבור יהיה VGA.
מרחק הצפייה הוא 3.5 מטר בערך.
בסלון
בערך חצי חצי
חצי ממיר רגיל של הוט, וחצי DVD
מרחק הצפייה הוא בערך 4 מטר.
יהיה מאוד נחמד אם יהיה בה USB כמו בדגם של LG שדיברתי עליו.
מין סיכום - שני הסקרלטים, או פלזמה של LG למטה, ולמעלה פנסוניק או אחת מהLG.
אם יש המלצות לטלויזיה אחרת אני אשמח לשמוע.
תודה מראש.