עזרה לגבי Panasonic P50X10

  • פותח הנושא פותח הנושא mikeko
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mikeko

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם.
היום ראיתי דגם P50X10 בחנות. התרשמתי מאוד מהתמונה.
צמוד אליו היה דגם ישן 50PV80. התמונה שלו נקייה יותר וברורה יותר.
כמובן ששתי טלוויזיות היו מחוברות לאותו ממיר Yes HD.
סרט מ-DVD - אותה תוצאה. רואים בדגם ישן יותר טוב.
מישהו יכול להסביר לי למה ?
 

נערך לאחרונה ב:
אין חוקים... בתאוריה יכול לקרות שלסדרה ישנה יש תמונה טובה יותר, אבל השאלה היא איך כל מסך כויל בחנות, מבחינת חדות, צבעים, ניגודיות וכו'.
 
אין חוקים... בתאוריה יכול לקרות שלסדרה ישנה יש תמונה טובה יותר, אבל השאלה היא איך כל מסך כויל בחנות, מבחינת חדות, צבעים, ניגודיות וכו'.

אתה בהחלט צודק. גם לי נראה שבדגם הישן צבעים היו יותר "אמיתים". גם קונטראסט רגוע יותר.
אולי זה מה שגרם להרגיש שתמונה בדגם הישן יותר טובה. חוץ מזה מסך 50X10 ממש מרשים.

היום היתה לי שיחת טלפון עם אנשי יורוקום. הוסבר לי שהם מביאים היום רק 50PH10 ו-50X10.
מרגיז. איפה הדגמים מתקדמים יותר - G, V ?
 
שאר הדגמים יגיעו בעוד מספר שבועות: פלזמות פנסוניק שיגיעו לארץ
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור