LCD עזרה לגבי מריחת תמונה ב TV החדשה שלי

  • פותח הנושא פותח הנושא oded
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oded

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

קיבלתי היום את ה TV החדשה שלי של חברת haier דגם L37K1 37 אינץ'
http://www.newpan.co.il/Index.asp?ArticleID=2374&CategoryID=469&Page=1

בגדול הכל נראה בסדר לאחר החיבור לממיר של הוט מג'יק - החיבור התבצע עם יציאת scart
בממיר והתחבר ל TV עם 3 כבלים צהוב אדום ולבן.

שמתי לב למשהו מציק (זו ה LCD הראשונה שלי), מתי שמתמקדים בפנים של מישהו על פני המסך - ואז הוא זז הפנים שלו כאילו נמרחות לשניה או שתיים.

חיפשתי משהו על זה בספר ההדרכה אך לא מצאתי.
אנא עזרתכם.

תודה
עודד
 

היות וחיברת בחיבור הנחות ביותר קומפוזיט,תנסה לראות אם יש שיפור בחיבור מתקדם יותר של אסוידיאו וכיול בסיסי.אל תצפה יותר מידי לתמונה איכותית מלבד תכנים של HD.
 
היות ובטלויזיה שלך יש כניסת S-VIDEO הדבר הראשון שאני מציע לך לעשות הוא להשיג כבל SCART לS-VIDEO. המחבר הצהוב שחברת מעביר וידאו באיכות נמוכה ומאוד לא חדה וחבל שככה זכית לצפות בטלויזיה לראשונה.
המריחות שאתה מדבר עליהן אופייניות לLCD ונובעות מגורמים שונים בינהם קצב רענון נמוך של הפיקסלים כלומר הזמן שלוקח לכל פיקסל לשנות את צבעו. הן מתרחשות בעיקר בצפייה בתוכן בעל רזולוציה נמוכה וביטרייט נמוך ויורדות משמעותית בצפיה בתכני HD.
 
1. קודם תחליף בחינם בהןט לממיר HD
ותתחבר בקומפוננט או HDMI

זה אמור לשפר איכות תמונה , לא הרבה לערוצי SD אבל תנסה
גם תקבל 2 ערוצי HD חינם

2. כמו שתמיד אמרתי LCD יש לה מחלות רבות ולא מתאימה למתחילים או לאנשים שרגישים לאיכות
אם אתה יכול תחליף לפלזמה
כי לאחר פחות מיום אתה רגיש לאיכות LCD זה אומר שזה לא הטלוויזיה עבורך

וכול יום שיעבור אתה תסבול יותר .

המלצתי יום ראשון להרים טלפון למוכר ולהחזיר טלוויזיה ,אני חושב עפ"י חוק מותר לך לחזור מהקנייה .
 

תודה על התשובות, שאלה נוספת

יש עוד חיבור אחד ב TV שהוא פינים כמו ה"צהוב לבן אדום" (שזה קומפוננט אני מבין..?) אבל השקעים בצבעים אחרים "כחול ירוק ואדום" מה ההבדלים בינהם אם בכלל?

ביום ראשון אקנה כבל חדש לחיבור סקרט ל S VIDEO -
האם אוכל להשתמש באותו הכבל שיש לי אם יש מתאם שאוכל לחבר מהחיבור של "צהוב לבן אדום" ולהפוך את הצד הזה ל S-VIdeo ?

מקווה שלא סיבכתי עם השאלות... :-)

עודד
 
משפחת הRCA
צהוב - composite/cbvs. קוֹמְפּוֹזִיט. האדום והלבן בעצם לא קשורים לתמונה אלא מעבירים אודיו. חיבור נחות שמתאים בעיקר לטלויזיות CRT.
אדום, ירוק וכחול - component. קוֹמְפּוֹנֶנְט. שלושת הכבלים מעבירים רכיבי תמונה. לידם יהיו שתי כניסות אודיו כמו במחבר הקודם. מחבר אנלוגי שעוד לא אמר את מילותיו האחרונות. הרזולוציה שהוא מעביר יכולה להיות גבוהה מאוד ותלויה ברזולוציה שנתמכת דרכו ע"י מקור הוידאו וע"י כלי התצוגה. הבעיה היא שהממירים הרגילים של הוט/יס לא מוציאים וידאו באות הזה. אם הם היו מוציאים זה היה פותר את בעיית חוסר כניסת הSCART בטלויזיות שאינן מיועדות לשוק האירופאי. לעומת זאת כל נגני הDVD מכילים את הקומפוננט וכאן בעצם אין הפסד באיכות התמונה.
באופן כללי צבעי ה"בננות" של כבלי הRCA השונים קיימים כדי שנוכל להבדיל בינהם ובעצם כל אחד יכול להעביר כל אות. אם תחבר את הצהוב-אדום-לבן ביציאות אדום-ירוק-כחול בDVD ובכניסות אדום-ירוק-כחול בטלויזיה תקבל תמונה תקינה.

מחבר בעל מסגרת עגולה שבתוכה פינים קטנים בשני קווים אלכסוניים - S-VIDEO. איכות האות שהוא מעביר גבוהה משמעותית מהcomposite אבל פחות טובה מהאחרים.

אין דרך להשתמש במתאם שיש לך היות והוא בעצם כבל קומפוזיט. לא משנה איזה ראש תרכיב עליו הוא תמיד יעביר רק אות קומפוזיט.
חשוב שתדע - התמונה תשתפר במעט אבל לא תהיה כמו בטלויזית הCRT שהיית רגיל אליה. זאת היא טכנולוגיית הLCD וזה לא קשור לטלויזיה אחת או אחרת.
 
סביר להניח שאתה נימצא במצב פנורמה. תקרא כאן הסבר שרשמתי על זה (מצבי זום בטלויזיה)
 

תודה רבה על הכל - עזרתם לי מאוד :-)

אחבר את המסך ב S-VIDEO ואקווה לטוב, אגב, דויד אני במצב standart ולא פנורמה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור