עזרה לבחירת מסך 22 אינטש למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא ohadabr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ohadabr

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
שלום קניתי לא מזמן מסך 32" של סוני הP3000E בנוסף גם PS3 אותו אני מחבר לLCD ואני מרוצה מכל רגע עכשיו אני רוצה לקנות מסך מחשב אך בגלל הוצאותיי הרבות אין לי כסף רב למסך איכותי ולכן רציתי עזרה לקחת את המקסימום במחיר שלי.

פרטים:
מחיר: 1500
שימושים: רק מחשב
כאשר יש לי עדיפות רבה למסכים רחבים

אגב יש לי כרטיס מסך 8800GT שזה אומר שהוא אמור להיות עם חיבור DVI

אם הפורום הזה לא נותן המלצות למסכי מחשב כתבו לי
 

נערך לאחרונה ב:
למה עדיפות לרחב?
מה השימושים?
האם קראת את הסקירות הרבות באתר?

אני אישית ממליץ על מסכי LG למיניהם.
 
השימושים שלי במחשב הם בעיקר משחקים, אינטרנט והורדות ומעט שימוש באופיס.

אין לי כל כך סיבה למה העדיפות שלי למסכים רחבים אני פשוט יותר אוהב להסתכל על מסכים רחבים(קשה להסביר למה)

קראתי את הסקירות לא ראיתי רבות ראיתי רק 6
 
אשמח לקבל עוד תגובות
 

הדגם של סמסונג האחרון יכול להתאים לך.
בתקציב הזה, לרוב המסכים יש ביצועים דומים למדי (כולם עם אותו פאנל TN ולפעמים גם אותו מעבד וידאו).
 
תודה האמיתי חשבתי על לקנות מסך של סמסונג אבל יש להם מבחר רחב ואגב לאיזה דגם התכוונת??

האם התכוונת ל2243BW מהביקורת שכתבת עליו?
 
נערך לאחרונה ב:
אכן לזה, אם כי עכשיו יצאה סדרה T חדשה אותה לא סקרנו (לא חושב שיהיה הבדל ענק בינהם).
 

אבל זה שהמסך הוא 5ms זה לא מפריע?
 
לא מפריע, אין בעיית מריחות
 
סבבה, תודה רבה!! אני כנראה אלך על ה2243BW אבל קודם אני יראה אותו.
 

אני קניתי לפני שבועיים אתה 2284 החדש של LG

אחרי שביליתי מעל 3 שנים עם דגם יותר צנוע של LG של 17 אינטש ( דק כמובן ) שהיה מהראשונים בארץ על מחבר DVI .

בכל מקרה אני מאוד מרוצה מהדגם אם כי בגדול אל תתיחס לעניני הבהירות לדעתי כל הדגמים החדשים די דומים ביכולותיהם וכמו שאמר ליאור כולם TN.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור