עזרה לבחירת מסך בסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא AviGolde
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

AviGolde

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה מסך 40 אינץ זה מה שמתאים שבדקנו את המרחק...אני רוצה מסך FULL HD ולתכנים טלוייזיה הרבה דיוידי וXBOX 360 יש המלצות?
 

מה התקציב?
 
דגמים לדוגמא:
סוני
טושיבה
שארפ
סמסונג
 

תודה, מה הטלוייזייה הכי טובה לתכנים שאני כתבתי?לטלוייזיה דיוידי וXBOX 360 ...שכדיי לקנות
 
כולן טובות ועונות על הצרכים, אבל יש כאן גם עניין של טעם אישי (האם אתה אוהב את אופי התמונה) ולכן מומלץ ואפילו חובה לראות את המסך בעיניים בסוגי התכנים בהם אתה עתיד לצפות בעיקר.
 
אם אתה רואה הרבה טלויזיה ו DVD בשביל מה אתה צריך FHD? (ידוע לך שזה רק מקלקל לטלויזיה ו DVD?)

מאיזה מרחק אתה צופה בכלל שאתה יכול להנות מהיתרונות של FHD?
 

לדעתי מיותר לצורך שלך.

מסך פלזמה 42" HD Ready יעשה את העבודה הכי טוב.
 
אבל HD READY עוד שנתיים אני יחליף את הטלוייזיה כי תיהיה ישנה מדיי ואז יקנה FULL HD לא?
 

אתה יכול להיות רגוע כל מסך שתרכוש היום יהיה מיושן עוד שנתיים :)
 
גם עם כל שידורי הטלווזייה ושאר מקורות יעבור ל-FHD עדיין התמונה תראה טובה במסך HD Ready.
 
בקיצור - לא
באריכות - לא בגלל כמה סיבות:
1. לפי דעתי, רחוקים עוד הימים לתמיכה מלאה של כל ערוצי הטלויזיה בHD ובמיוחד בFHD.
שידורי טלויזיה בHD יהיו ברזולוציה של 720P או 1080I (תקנו אותי אם אני טועה).
2. במרחק הצפייה שלך (3 מטר) ובגודל הטלויזיה שאתה צריך וקונה (42 אינץ) ההבדלים בין FHD לבין HD-READY יהיו מינורים ושוליים (אם בכלל תבחין בהבדלים) וממש לא שווים את המחיר שתצטרך להשקיע בטלויזיה LCD FHD איכותית.

קנה HD-READY ותהנה בכיף.
חבל לשבור תוכנית חסכון רק בשביל לקנות מסך שלמעשה לא תשתמש ביכולותיו
 

YES ו- הוט אכן משדרים באיכות 1080i
 
משדרים או ישודרו ?
 
כרגע רק שידורי ניסיון סגורים, העליה הרשמית לאויר תהיה: YES החל מסוף חודש זה ו- הוט בהמשך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור