LCD עזרה- לא עובד

  • פותח הנושא פותח הנושא אלט
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אלט

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי טלוויזיה מעל שנתיים- מטץ LC20TL אם זה אומר משהו
יש לה מין מטען כזה דרכה היא מחוברת לחשמל
לפני כמה זמן הייתה לנו הפסקת חשמל והטלוויזיה לא נדלקה יום שלם ואז שמתי לב שהיא פועלת כרגיל
עברנו דירה ובדירה החדשה יש נפילות חשמל, בהתחלה לטלוויזיה לקח יום שלם לחזור לפעול אבל עכשיו היא כבר יום וחצי עומדת ולא נדלקת

זה נראה לי מפגר שיש לי טלוויזיה שלוקח לה זמן להתגבר על הפסקת פעילות, מה אפשר לעשות כדי להפעיל אותה?
 

אם היא מחוברת דרך שנאי חיצוני, סביר להניח שהוא לא תקין, בגלל שהוא לא מוציא מתח נכון להפעלה תקינה של המסך, והמסך מרגיש זאת במעגל מייצב מתח, המסך נכנס לפרוטקשן.

יכול להיות בר תיקון, יכול להיות שלא... צריך לבדוק במעבדה.
 
שכחתי לציין שאני בחורה ומבינה ממש מעט במושגים, באופן מפתיע הצלחתי להבין את מה שכתבת
אז בעצם אין דרך לזרז את החזרה לפעילות של הדבר המטונף הזה?
 
דרך אגב אם הבנתי נכון את ההודעה שלך השנאי הוא הבעיתי בעצם נכון? האם אפשר פשוט לרכוש חדש?
 

לרכוש חדש אכן אפשרי, רק לפני זה רצוי לדעת היכן התקלה, אם זה בשנאי או במסך עצמו.

מציע לקחת למעבדה שיבדקו ויתנו הצעת מחיר לתיקון.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור