קניתי השבוע LCD 32 אינץ' של סמסונג R81 אחרי חודשיים של קריאה בפורומים והתלבטויות.
אמנם עבר רק יום מאז ההתקנה אבל אני ממש מאוהב....
רציתי לשאול אם אפשר לקבל עצות כיצד לכוון מאפיינים בתפריט של הדגם הזה, למי שמכיר, כדי לקבל איכות מקסימלית מהמכשיר.
**את המסך חיברתי למחשב בעזרת כבל DVI-HDMI של "מונסטר" ואת הממיר של הוט בינתיים בכבל RCA אבל ברגע שהוט יחליפו לי ממיר אני אחבר את המסך בכבל סקארט ל-S VIDEO.
אגב- כשהפעלתי משחק מחשב PRO EVOLUTION 2008 הוא לא עלה לי ב FULL SCREEN מישהו יודע למה?
אמנם עבר רק יום מאז ההתקנה אבל אני ממש מאוהב....
רציתי לשאול אם אפשר לקבל עצות כיצד לכוון מאפיינים בתפריט של הדגם הזה, למי שמכיר, כדי לקבל איכות מקסימלית מהמכשיר.
**את המסך חיברתי למחשב בעזרת כבל DVI-HDMI של "מונסטר" ואת הממיר של הוט בינתיים בכבל RCA אבל ברגע שהוט יחליפו לי ממיר אני אחבר את המסך בכבל סקארט ל-S VIDEO.
אגב- כשהפעלתי משחק מחשב PRO EVOLUTION 2008 הוא לא עלה לי ב FULL SCREEN מישהו יודע למה?