עזרה לאחר ביקור טכנאי-7606 פיליפס

  • פותח הנושא פותח הנושא dagasex
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dagasex

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
ברשותי הדגם 7606 של פיליפס. לפני חודשיים שלושה שמתי לב שיש תקיעות מזעריות בכל כמה דקות בעת נגינת הסרט- באיכויות 720P/1080P. הבעיה מופיעה הן בהפעלת הסרטים דרך חיבור הUSB והן דרך מחשב נייד באמצעות כבל HDMI.

הטכנאי הגיע והראיתי לו את הבעיה ב5-6 סרטים שונים וגם הוא שם לב לזה. כאשר התקשר למנהל שלו, המנהל אמר "אין מה לקחת למעבדה זה כנראה בעיה בסרטים ובמקודדים". לא מוזר? טלויזיה ב6 אלף ש"ח שנקנתה לפני 4 חודשים וזו התשובה?

בסוף הוא לקח את המסך למעבדה אבל ההרגשה היא שזה סוג של "נקח אותה למעבדה ותראה שהם יגידו אותו דבר".


מה דעתכם בעניין? איך עלי לפעול?
 

בעבר נאמר לי שזה קשור למנגנון TruMotion (כך זה נקרא ב- LG) שמופעל.
נסה לנתק אותו ותראה אם זה קורה.
 
ברשותי הדגם 7606 של פיליפס. לפני חודשיים שלושה שמתי לב שיש תקיעות מזעריות בכל כמה דקות בעת נגינת הסרט- באיכויות 720P/1080P. הבעיה מופיעה הן בהפעלת הסרטים דרך חיבור הUSB והן דרך מחשב נייד באמצעות כבל HDMI.

הטכנאי הגיע והראיתי לו את הבעיה ב5-6 סרטים שונים וגם הוא שם לב לזה. כאשר התקשר למנהל שלו, המנהל אמר "אין מה לקחת למעבדה זה כנראה בעיה בסרטים ובמקודדים". לא מוזר? טלויזיה ב6 אלף ש"ח שנקנתה לפני 4 חודשים וזו התשובה?

בסוף הוא לקח את המסך למעבדה אבל ההרגשה היא שזה סוג של "נקח אותה למעבדה ותראה שהם יגידו אותו דבר".


מה דעתכם בעניין? איך עלי לפעול?


פשוט תמתין לתשובה ואם יהיה צורך? אז תודיע שוב.
 
ידידי היקר...קרוב לוודאי שהבעיה נעוצה או בHD שלך...איטי מדי לנגן 1080 על המסך הנ"ל. כרטיס מסך לא משהו...ריבוי משימות בווינדווס וכו'. מוזר שהטכנאי והבוס לא ידעו לענות לך. הבעיה היא ב99 אחוז אינה במסך הלז. מסך מצויין ואיכותי...אל תצטער. לי יש הרד דיסק RAPTOR במהירות 10000RPM. אם אני מוריד סרט ב1080 לדיסק הענק(7200 RPM), אני אעביר את הקובץ הגדול לRAPTOR ומשם הוא מנוגן בצורה חלקה. נסה לנגן דרך הHDיסקים החדשים (ללא ראש מגנטי) העסק יזרום לך ללא ספק...אל תאשים את הטלויזיה...וחבל ששלחת למעבדה...הם לא יוכלו לעזור לך...
מקווה שעזרתי.
 

אבל ניגנתי את הסרט באמצעות דיסק און קי. נאמר לי שגם דרכו הסרטים אמורים להתנגן בצורה חלקה וטובה. לא כך?
OHADINU- אתה גם בעל אותו מסך?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור