עזרה טלוויזיה LCD של LG ישנה

  • פותח הנושא פותח הנושא dj-ariel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dj-ariel

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
שלום ברשותי טלוויזיה LCD מסדרת 30 של LG 32 אינטש
הטלוויזיה כל דקה מראה לי את תפריט הMENU ואת החיבור HDMI2 לחוץ על המסך כאילו באחד השלטים יש כפתור שהוא לחוץ באופן תמידי.
הוצאתי את הסוללות של שלט הטלוויזיה ושל YES וגם בדקתי אם על הטלוויזיה עצמה ישנם לחצנים לחוצים ואין.
השתגעתי כבר...
עזרו לי בקשה...
 

עדכון : פתחתי את הטלוויזיה ונתקתי את המקשים בפנימיים וזה עדין לא עזר
ממש כל שניה עולה לי שקופית התפריט או סוג החיבור על המסך ואני לא יכול להשתלט עם השלט...:( עזרה בבקשה!
 
או שיש איזשהו שלט אחר או התקן IR שעובד ומשגע את המסך, או שזו תקלה פנימית.
 
אין שלט אחר...ומה זה התקן IR?
 

משהו שיכול לשדר אינפרה אדום, לפעמים אפילו מנורת ניאון יכולה לשבש...
 
אוקיי כנראה שזו לא הבעיה כי אין משהו חדש שנכנס לחדר בעל יכולות כאלה וגם ניסתי לחבר את הטלוויזיה בסלון ועדין הבעיה הייתה.
לגבי תקלה פנימית...אפשר פירוט? ותודה על העזרה ידידי...
 
אם זו תקלה פנימית, אז צריך טכנאי לשם זה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור