עזרה טכנית - בחיבור DISK ON KEY לטלויזיה Toshiba 42SL738

  • פותח הנושא פותח הנושא clat
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

clat

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לחברי הפורום, אני חדש פה


לאחרונה רכשתי טלויזיה מסוג Toshiba 42SL738 וההייתי רוצה לחבר דיסק און קיי שהטלויזיה תקרא אותו.
הקטע הוא, בחוברת ההוראות שלה , בשום מקום לא מצאתי איזכור להגדרות מסוימות(נניח כמו כניסה לערוץ מסוים) בשביל לקרוא את הUSB של הדיסק און קי כמו שצריך. (זאת בכדי לראות תמונות ולשמוע מוזיקה, אני יודע שאין אפשרות לסרטונים)
על מה צריך לללחוץ בשלט ולאן להיכנס?

מצטער אם זה לא הפורום המתאים.

תודה
 

בדרך כלל, כשאתה מחבר את הדיסק און קי, זה אמור לעבור אוטומטית לדיסק און קי
 
זהו, הקטע הוא שזה לא עובד אוטמטית! (N)
 
מקפיץ
 

מה מערכת הקבצים ב דיסק און קי ? Fat32 או NTFS ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור