LCD עזרה - חיישן אור

  • פותח הנושא פותח הנושא berserker
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

berserker

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
רציתי לשאול איך אפשר לזהות אם חיישן אור בטלויזיה פגום
למשל בסקרלט.
 

תשנה תנאי תאורה בחדר באופן קיצוני, למשל, תצפה בחדר חשוך ואז תדליק אור חזק, התמונה בטלויזיה אמורה להשתנות מבחינת בהירות למשל.
 
שים במצב של מסך כחול, ואז תסתיר את החיישן ע"י נייר (נמצא ליד העינית של השלט), אתה אמור לראות ירידה הדרגתית בעוצמת האור.

נ.ב: לפני הכל תבדוק שהפונקציה פעילה בתפריט הראשי
 
תודה לכם
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור