פלזמה עזרה! חיבור פלזמה mt-42pz91v LG

  • פותח הנושא פותח הנושא sashagr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sashagr

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

קיבלתי פלזמת LG מהסוג mt-42pz91v, אמרו לי שאני אמור לחבר את זה דרך מגבר. אשמח לקבל עזרה בדיוק איך לחבר - איזה יציאות במגבר ולאן בפלזמה עצמה. המגבר שלי הוא Denon AVR 1601.

תודה רבה על העזרה
 

תשובה לשאלתך

היי sashagr,
יש לחבר את יציאת האודיו ממכשיר הפלזמה אל המגבר.
מכיוון שמדובר בדגם מסך ללא רמקולים מובנים יש לחבר את יציאת האודיו למגבר.

נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה במייל [email protected]

בברכה,

אורי, נציג קבוצת ח.י
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור