S sashagr חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 20/3/10 #1 שלום, קיבלתי פלזמת LG מהסוג mt-42pz91v, אמרו לי שאני אמור לחבר את זה דרך מגבר. אשמח לקבל עזרה בדיוק איך לחבר - איזה יציאות במגבר ולאן בפלזמה עצמה. המגבר שלי הוא Denon AVR 1601. תודה רבה על העזרה
שלום, קיבלתי פלזמת LG מהסוג mt-42pz91v, אמרו לי שאני אמור לחבר את זה דרך מגבר. אשמח לקבל עזרה בדיוק איך לחבר - איזה יציאות במגבר ולאן בפלזמה עצמה. המגבר שלי הוא Denon AVR 1601. תודה רבה על העזרה
א אורי_נציג_חי עוסק בתחום הודעות 59 מעורבות 0 נקודות 0 23/3/10 #2 תשובה לשאלתך היי sashagr, יש לחבר את יציאת האודיו ממכשיר הפלזמה אל המגבר. מכיוון שמדובר בדגם מסך ללא רמקולים מובנים יש לחבר את יציאת האודיו למגבר. נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה במייל [email protected] בברכה, אורי, נציג קבוצת ח.י
תשובה לשאלתך היי sashagr, יש לחבר את יציאת האודיו ממכשיר הפלזמה אל המגבר. מכיוון שמדובר בדגם מסך ללא רמקולים מובנים יש לחבר את יציאת האודיו למגבר. נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה במייל [email protected] בברכה, אורי, נציג קבוצת ח.י