LCD עזרה... חיבור מסך טלוזיה למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא matan148
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

matan148

חבר משקיען
הודעות
1,428
מעורבות
0
נקודות
36
שלום לכולם אני קניתי מסך טלוזיה LG LX6500 גודל 47
ואני רוצה לחבר את המסך למחשב שקניתי לפני שנה הכרטיס מסך תומך HD
ואני חושב שגם תלת מימיד אז ביקצור אני מחבר תמסך עם כבל 1.3 לחיבור הHDMI של המחשב וזה לא מקבל לי תאות זה מעביר אותי לשומר מסך של הטלוזיה...
ניסיתי לחהבר לחיבור HDMI אחר וזה לא עזר הלכתי לחנות מחשבים ואמרו לי שצריך כבל HDMI 1.4
תלת מימיד האם זה נכון?
כמה עולה כבל HDMI 1.4?
והאם זה יעזור?
תודה לעוזרים
 

לא צריך 1.4. איזה יציאות יש לך בכרטיס המסך של המחשב? האם רק הטלוויזיה מחוברת לכרטיס המסך או שעוד משהו ואיך הוא מחובר?
 
ותפרט איזה מחשב יש לך בדיוק עם איזה כרטיס מסך ואיזה דגם, ואם זה כ"מ מונה על הלוח מה דגם הלוח.
 
יש לי יציאות HDMI ויצאות DVI אני חושב במסך טלוזיה הקודם LH90
זה עבד
יש לי מחשב נייח שקניתי לפני שנה
כרטיס מסך רדון 5970
לוח אם לא \זוכר
מעבד I 5 750
וזכרון 4 גיגה
מערכת הםעלה ווינדוס 7
הטלוזיה מחוברת בHDMI למימיר YES HD
יש לציין שבמחשב הקודם שלי לא היה שום בעיה וחברתי וצפיתי בסרטי HD
במחשב
 

ניסית לשחק עם מצב התצוגה במחשב (כפתור ויינדוס במקלדת +P) ולעבור למצב CLONE או EXTENDED?

אם זה לא עוזר, ממליץ לך לנתק את מסך המחשב מכרטיס המסך, ואז לנסות להתחבר דרך ה HDMI לטלוויזיה (עדיף ל HDMI 1) כאשר הטלוויזיה היא המסך היחיד המחובר למחשב. אם זה עובד אפשר להמשיך הלאה ולראות איך יוצרים מצב שזה עובד עם שני מסכים מחוברים לכרטיס המחשב.

יש לך רק יציאת DVI אחת על כרטיס המסך? אני שואל כי לפעמים רק אחת מהיציאות עובדת במקביל ל HDMI והשנייה לא, אז צריך להתחבר עם מסך המחשב לנכונה מהן.
 
מה הדגם המדוייק של ה 5970? לינק לאתר יצרן אם יש.
 
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=798895
זה הכרטיס מסך....אני לא ניסתי לשנות את התצוגה כי זה אפלו לא מגיע לזה...
שאני מחבר תכבל HDMI לחיבור HDMI במחשב זה ישר עושה לי תלוגו של השומר מסך של הטלוזיה....
אנטגרל תודה על העזרה אשמח לעוד כמה פיתרונות
 

אני לא מבין. ניסית את מה שהצעתי? כלומר, לנתק את כל המסכים שמחוברים לכרטיס המסך ואז לחבר מחדש רק את הטלוויזיה.
 
אני ינסה עכשיו אנטגרל וימשיך לכתוב לך עם הצלחתי תודה על העזרה חבר יקר..
אנטכרל אני עשיתי מה שאמרתה וזה עבד יש לי עוד בקשה עליך לפני חודש פרטמו לי תמחשב והיה לי עליו או7 לי 100-150 סרטי 1080P
בגדול 20 גיגה עכשיו הכול נמחק ולא היה לי גיביו אז הורדתי מחדש עכשיו הבעיה שלא אני תרגמתי את הסרטים אלה הטכנאי שלי ועכשיו הוא עסוק ולא יכול לתרגם לי סרטים עם אתה מבין בזב ויכול לעזור לי אני ישמח לעזרה אני יתן לך תסקייפם שלי בפרטי תודה על הכול אתה איש יקר בברכה מתן
 
נערך לאחרונה ב:
אני לא מתרגם סרטים :) אבל אפשר להוריד תרגומים מהאתרים הבאים:

http://www.torec.net/

http://www.sratim.co.il/lastsubtitles.php

http://www.subscenter.org/he/

ובטח יש עוד...
 

אנטגרל יש לך אולי אתר עם סרטי 1080P
להורדה ישרה מטורנט אני חייב להוריד משם כול הסרטים של נמחקו ואני בנתאים מוריד מWNET וכול הסרטים שם 720P
והמסך שלי FULL HD זה ביבוז...
 
1080P בד"כ גדולים מאוד ובמחירים המטורפים של ההרדדיסקים היום זה שיקול. ה 720P נראים בד"כ מספיק טוב.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור