עזרה!! חיבור המחשב למסך LCD אין עזרה במדריכים!!

  • פותח הנושא פותח הנושא david7320
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

david7320

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום.
יש לי מחשב Sony viao ולאחרונה קניתי מסך LG חדש חיברתי את כבל הכחול (VGA) לחיבור המסך הרגיל.המסך מעביר תמונה הכל כרגיל,אבל הוא לא מראה וידיאו לא מיוטיוב לדוגמה, לא מה,Media Player בקיצור לא מעביר וידיאו.
רציתי לדעת מה אני יכול לעשות בנידון. תודה רבה לעוזרים!!!
 

זה ענין של הגדרות בדרייברים של כרטיס המסך.
 
אוקיי,תודה רבה!! יש לך מושג מה אני צריך לעשות? לעדכן?לשנות הגדרות?
 
חפש בהגדרות את ענין התמיכה בוידאו.
לחלופין, נסה גם להגדיר את מסך הטלויזיה כ- PRIMARY ותבדוק האם יש תמיכה.
 

ליאור Help!!! הסתבכתי זה הפך לי את שתי המסכים למעין מסך אחד גדול אני מנסה כבר כמה שעות לסדר את זה!! אני לא מצליח. אני ישמח עם תוכל להדריך אותי שהכל יחזור לקדמותו. כבר הוידיאו לא משנה!!!
תודה רבה.
 
תבדוק בהגדרות האם אתה במצב EXTENDED / DUAL VIEW או CLONE
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור