N nitayn חבר משקיען הודעות 1,281 מעורבות 8 נקודות 38 19/7/13 #1 פתאום מופיעה לי פרסומת של סמסונג כל הזמן על שליש מסך מה לעשות? c7000 55 אינץ' תודה מראש לעוזרים
נמר כתב אודיו צוות האתר הודעות 20,111 מעורבות 4,273 נקודות 113 20/7/13 #2 תבדוק בהגדרות אם ה"demo" ב-on.