א אופיר חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 22/2/08 #1 מבקש חוות דעת על מסכי LCD של LG מדגם C43 בגדלים של "37 ו - "42. כמו כן מה ההבדלים בין דגם זה לבין C41. C51. C53.
מבקש חוות דעת על מסכי LCD של LG מדגם C43 בגדלים של "37 ו - "42. כמו כן מה ההבדלים בין דגם זה לבין C41. C51. C53.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 22/2/08 #2 אלו הם מסכים מסדרות הביניים, כאן תמצא עליהם מידע נוסף http://www.hye.co.il/catalog/products.aspx?catid=2&subcatid=95 למיטב ידיעתי, ההבדל בין דגם C43 לעומת C53 הוא קוסמטי בעיקר. דגמי C41 ו-C51 שייכים לסדרה הקודמת.
אלו הם מסכים מסדרות הביניים, כאן תמצא עליהם מידע נוסף http://www.hye.co.il/catalog/products.aspx?catid=2&subcatid=95 למיטב ידיעתי, ההבדל בין דגם C43 לעומת C53 הוא קוסמטי בעיקר. דגמי C41 ו-C51 שייכים לסדרה הקודמת.
gal75 חבר משקיען הודעות 551 מעורבות 0 נקודות 16 22/2/08 #3 יש לי את ה 37LC43 מאוד מרוצה ממנה. תמונות מצורפות IMG_1841v2.JPG KB 56.9 · צפיות: 465