LCD עזרה| ה-LCD לא מזהה את הכרטיס מסך של המחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא ariel natiga
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ariel natiga

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
עשיתי פרמוט למחשב ואחרי הפרמוט ה-LCD לא קורא את את הווינדוס ..
בהתחלה שהמחשב עולה המסך כן קורא אותו אבל כשזה מגיע לחלק של הווינדוס הוא מפסיק לקרוא אותו.
חשוב לציין שאין בעיה בכרטיס מסך ולפני הפרמוט הוא כן עבד על ה-LCD . ושאני מחבר את זה למסך אחר רק של מחשב הוא כן קורא אותו ושאני מעביר ישר את הכבל לה-LCD הוא קורא אותו לשניה וחוזר למסך כחול.
זה קורה לי כל פעם שאני מפרמט כאילו יש משהו שמתאפס בהגדרות.

תודה רבה.
 

התקנת דרייברים הכי עדכניים של כרטיס המסך?
 
כן, הדרייברים הכי חדשים מודכנים של NAVIDIA של הגרסה של הכרטיס מסך.
וגם ניסיתי לשחק עם הרוזולציות ולשכפל ולהרחיב צגים.
 
באיזה דגם מסך מדובר ואיזה כרטיס מסך?
 

כרטיס מסך NVIDIA GeForce 6200 LE )
LCD- של PREVIEW 32 אינצ' HDMI
 
שילוב בעייתי של כרטיס מסך ישן ומסך סיני שלא תמיד יודע לשדר אות זיהוי נכון למחשב.
אמרת שבפעמים קודמות הבעיה נפתרה בסוף?
 
כן ליאור.
תמיד היה את הבעיה כשאני מפרמט ואז היה לי סוג של פתרון, הייתי מחבר את הכבל למסך הרגיל ואז מוציא אותו ומחבר ל-LCD ואז זה היה פועל ואז תמיד זה היה נשמר איכשהו קבוע .
אבל הפעם זה לא קורה ואני משחק עם הרוזולציות וזה לא משתנה, ה-LCD קורא לשניה ואז חוזר להיות מסך כחול.
 

הייתי מנסה כרטיס מסך אחר, מדגם חדש יותר. כל העניין של זיהוי מסכים ופרוטוקולים של HDMI שופר בדורות האחרונים. מחיר של כרטיס כזה לא אמור להיות יקר במיוחד (סביב 200-300 ש"ח), אבל כדאי לנסות קודם עם כרטיס של חבר או משהו דומה.
 
שבוע טוב
ניסיתי עם כרטיס מסך אחר וגם הוא מראה לי את אותו מצב, לעומת זאת ניסיתי משהו אחר הבאתי LCD אחר מדגם יחסית דיי חדש LED PAILOT 32 SMART TV וחיברתי אותו גם כן בכבל VGA והוא כן עבד..הוא פשוט העלה את המסך הרגיל וכשהגיע לכניסה של הווינדוס הוא רשם מכוון אוטומטי לרזולוציה ועבד כמו גדול.
 
זו בעיה מוכרת עם טלוויזיות סיניות מדורות קודמים. ניסית רק דרך VGA או גם דרך HDMI?
 

ניסיתי לחבר שבב של DVI ל-VGA וזה גם לא עבד.
HDMI אין לי בכרטיס מסך, אבל ניסיתי בכרטיס מסך אחר וגם לא עבד.
לדעתי הבעיה היא בטלויזיה היא פשוט לא מצליחה לתפוס את הרזולוציה.
וגם אין איזה אפשרות לעשות כיוון אוטומטי, מה שמשגע אותי שזה תמיד היה בסוף עובד והפעם לא.
תמיד הייתי מחבר במסך רגיל ואז מעביר את הכבל ל-LCD והוא היה מציג מסך וזה היה תופס לתמיד.
עכשיו זה לשניה מראה את הצג וחוזר למסך כחול.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור