עזרה האם מישהוא מכיר toshiba x3000

  • פותח הנושא פותח הנושא sabargil
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sabargil

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
צריך עזרה לגבי הסוג הנל באחריות י שלום לא ראיתי את המסך הזה בשום מקום מדובר בפולHD
הנתונים טובים אבל אף אחד לא מכיר טוען שזה מיוצר באנגליה ויש חיבור SCRAT מתלבט בין זה לבין הlg42lb7 אני מתלבט בין שניהם כאשר ל LG יש תופעת זליגת אור כמו שציינתם באתר
תודה
 

כאן יש מידע לגבי הסדרות שמיובאות ע"י ניופאן, סדרת טושיבה X הינה 1080P Full HD
 
תודה אבל איך אני מוצא את הדגם הזה אני מחפש המלצות' והאם אתה יכול להגיד לי איזה יותר עדיף הדגם הזה או הLGB7
 
האם אתה מכיר את י שלום שנותן את האחראיות?
 

אנחנו מכירים, הוא יבואן מקבילי, יש שמרוצים מהשירות שלו ויש שלא.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור