עזרה דחופה

  • פותח הנושא פותח הנושא olavi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

olavi

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי LG 37LC2R
אני רוצה משהו יותר טוב ולא PLASMA רק LCD 42
יש לי HARMON KARDON 255 עם UPSCAILER
YES MAX
YES HD
DVD PIONNER 410
ממיר לויני
ו אני אוהב לראות הרבה כדורגל

בדקתי שני סוגים של LG
42LG60FR
42LG80FR
אלה טובים?????

פיליפס 42PFL7403D
SHARP LC-42XL2E
 

אני מכבד את ההחלטה שלך, סתם עבור הסקרנות שלי - למה לא פלזמה?
 
הפלזמות שראיתי לא אהבתי
LG
PANASONIC
Haier
HITACHI
SAMSUNG סוג אחד שאהבתי לא זוכר איזה מס.
PIONEER עדין לא יצא לי לראות

פלזמה ועיניים שלי זה לא אהבה ממבט ראשון:(
 
הגיוני לחלוטין לבחור לפי מה שטוב לעיניים שלך - כעת השאלה ההתבקשת:
מהמסכים שאתה חושב לרכוש מה נראה לך טוב ?

אחרי הכל כבר אמרנו שמה שנראה לך טוב זה מה שחושב:)
 

מה שאהבתי זה פיליפס 42 7403
אבל אני שואל מה הכי כדי ????(sad):מבולבל::(
אולי אני צריך לחכות LED????
 
אפשר להמתין לטכנולוגית LED, השאלה היא מה התקציב שלך...
 
עד 10000 עכשו
 

קצת פילוסופיה

ת'אמת, אני הייתי מחכה 2-3 שנים עד שיקרה אחד מהבאים:

1. הטכנולוגיות הקיימות יאפשרו צפיה חלקה יותר וקרובה לאיכות של מסכי קולנוע (או אפילו CRT טובה לצורך העניין)

2. טכנולוגיית OLED או אפילו הקרנת לייזר (רחוק יותר בטווח) יגיעו לשוק.

כיום הערך העיקרי של מסכים דקים הוא, ובכן, זה שהם דקים וגדולים; איכות התמונה בהם נמוכה לטעמי מאשר במסכי CRT טובים (סוני ווגה למשל).

השאלה אם יש לך סבלנות ומה הצרכים שלך בשנים הקרובות...

אודי
 
עד 10000 עכשו

LED עדיין יקר מדי...
את דגמי ה- LG בדקנו, אני מניח שקראת את הביקורת באתר.
את הפיליפס ושארפ לא יצא לנו עדיין לראות.
ממליץ לך גם לבדוק את הפיוניר.
וגם סמסונג סדרה 650
 
שמעתי שיש כבר בארץ SAMSUNG LED 42
 

אולי בתצוגה בסמליין...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור