פלזמה עזרה דחופה! פיפא 2011 --פלזמה 50

  • פותח הנושא פותח הנושא pdan11
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

pdan11

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שיחקתי בפיפא בלי בעיה בפלזמה 42 אינץ סמסונג עם כרטיס מסך של ati 4300 hd הרזולוציה הייתה מצויינת והמשחק מהיר.
החלפתי לפלזמה 50 אינץ סמסונג לא פול hd מחוברת בכבל hdmi והרזולציה השתנתה ל1080 1920 אבל המשחק לא זז איטי וכבד למרות ששינתי הגדרות בקונפיג מה עושים?? יש למישהו רעיון?
תודה מראש!
בכלל איכות התמונה מאז החלפת הפלזמה נמוכה יותר
 

אם החלפת למסך שהוא אינו FULL HD אז למה הגדרת 1920X1080 ?
 
ליאור , מה אתה ממליץ לי לעשות?
כמה נתונים...
החלפתי את ההגדרות כי רק ככה הצלחתי לראות את המחשב דרך כבל hdmi
ועל מסך מלא.אני יודע שהכרטיס מסך שלי לא באיכות הכי טובה אבל לפני זה הוא תיפקד מצויין והילדים שיחקו בפיפא באופן שוטף
גם כך רואים הרבה פחות טוב משראיתי במסך ה-42
אין קשר למסך כי כבלים רואים בו מדהים
 
איזה דגם זה?
 

אתה צריך להגדיר 1365X768
 
רק לגבי הגדרות משחק הפיפא או בכלל לראות מחשב דרך הפלזמה??
יראו במסך מלא?
 

כשאתה מחבר את המחשב לפלזמה, זו הרזולוציה שאתה מגדיר במחשב, זה יהיה תקף לגבי כל התכנים שעוברים מהמחשב. יראו במסך מלא.
 
תודה אני יבדוק ויעדכן...
 
רואים ברבע מסך בלבד
 

האם עדכנת דרייברים של כרטיס המסך לגרסה האחרונה?
 
אתה צריך להגדיר תמסך לרזזלוציה הטבעית שלו נגיד הרזלוציה היא X
תצריך להגיר X ולא Y תמבין?
שהרזלוציה טבעית המשדחק ינוע יותר מהיר כי הוא לא צריך לעשות אפסיל ולהגדיל תראזלוציה הטבעית שלו
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור