עזרה דחופה על חיבורים

  • פותח הנושא פותח הנושא assaf233
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

assaf233

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם

רכשנו Philips 42PFL5322 lsd אני מנבה לחבר על מנת לקבל את האיכות הטובה ביותר

יש לי גם קבל 21 פינים וגם s וידואו וגם קומפיננט

אני מסה לחבר את ה-dvd והממיר של הוט ללא הצלחה יתרה

את ה dvd אני מסה לחבר באמצעות s וידיאו אבל אני לא ראוה שום תמונה...

את הממיר אני מנסה בעזרת כבל 21 פינים שיוצא מהממיר לחיבור קופפיננט ל lcd אבל גם כאן ללא הצלחה

קראתי כל כתבה אפשרית באתר זה ובאינטרנט אך עדיין אני לא מצליח

עזרה......אנא
 

נעשה סדר:

ממיר: כבל סקארט יכול להתחבר רק לכניסת סקארט במסך, לא לקומפוננט. (אפשר גם לחבר כבל שהינו סקארט בצד הממיר ו-S-VIDEO בצד המסך.
DVD: נסה לחבר קודם עם כבל קומפוזיט (בננה צהובה)
 
קודם כל תודה על התשובה

עשיתי זאת

לגבי הממיר: האם טיכטת הצפייה לא תיהיה טובה יותר ב-קומפוננט? מאשר כבל סקארט?
ע"פ מה שאתה כותב אני מבין שלא קיימת אפשרות לחבר את הממיר עם הטלווזיה בכבל סקארט?

לגבי ה-dvd הצלחתי לחבר אותו עם כבל קומפוזיט אבל לא עדיף חיבורS-VIDEO ? ניסתי לחבר אותו ב-S-VIDEB ולא ראו כלום (S-VIDEO מהלווזיה ו-S-VIDEO מהדי וי די)
תודה
 
אסף שלחתי לך פרטית,אשמח לתשובות בהקדם.
תודה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור