עזרה דחופה-מעוניין לקנות SONY KDL46CX520

  • פותח הנושא פותח הנושא efrielich
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

efrielich

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
קבלתי מחיר ממש מפתה ואני רוצה לקנות את המכשיר.
מישהו מכיר?
האם המסכים של סוני טובים?
 

בגדול, סוני נחשבת למותג איכותי, מעבר לזה, מדובר בענין של טעם (אופי תמונה) ותכונות מבוקשות.
האם ראית את המסך בחנות?
 
כמו שלאור אמר סוני הוא מתוג מאוד אכותי ויקרותי אישית אני לא מכיר תמסך אבל בנותנים טכנים הוא נראה טוב...
מה התקציב?
מה המרחק צפייה?
מה התכנים?
מה תנאי תאורה?
מה תמצפה מהטלוזיה?
 
תודה על התגובות חברים,
אני מחפש טלויזיה בסכום של עד 5000 ש"ח
האמת שהייתי די סגור על פלזמה פנסוניק U30 46
אבל בחנות היה מבצע דווקא על SONY
גם פיליפס 4606 46 נראית ממש טוב.
אני די אובד עצות בנושא.
השימוש בטלויזיה הוא לשידורי ספורט ספורט וPS3
אין לי בעיה עם ההשתקפות של הפלאזמה
 

תבקש לצפות בטלוויזיות בשידורים רגילים (כמו ערוץ 2 או 10), תשווה בינהן עם תכנים "אמיתיים" ולא רק סרטי תדמית או הדגמה.
 
עם התקציב הוא 5 אלף והתכנים הם PS3
תצתרך מסך עם אינפוט לאג נמוך והמסך המושלם בשהילך הוא סמסונג D550
גודל46 עולה כ4300 שקל ליביוא פרללי ו5+ ךיביוא רישמי תוודא שהפאנל הוא SQ
שזה הפאנל המוקרי עם תמעונין בעוד הצעות והכוונה תפנה עלי לסקייפ הזה ,matan6589884
או לפרטי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור