A avlas1 חבר אתר הודעות 11 מעורבות 0 נקודות 0 29/11/11 #1 שלום לכולם אני מתלבט בין 2 מסכים של סמסונג : 46C7000 או 46D6400 שניהם פחות או יותר אותו המחיר . יש המלצות ? תודה
שלום לכולם אני מתלבט בין 2 מסכים של סמסונג : 46C7000 או 46D6400 שניהם פחות או יותר אותו המחיר . יש המלצות ? תודה
M matan148 חבר משקיען הודעות 1,428 מעורבות 0 נקודות 36 29/11/11 #2 D6400 יותר טוב לטעמי שחורים יותר עמוקים נקדיות יותר גבוה פחות סובל מחלביות עננות וזךליגות אור הדרך הטוטבה ביותר לקבל תשובה היא לראות את המסכים אחד ליד השני והחליט... בהצלחה
D6400 יותר טוב לטעמי שחורים יותר עמוקים נקדיות יותר גבוה פחות סובל מחלביות עננות וזךליגות אור הדרך הטוטבה ביותר לקבל תשובה היא לראות את המסכים אחד ליד השני והחליט... בהצלחה