עזרה דחופה בחיבור מחשב לטלוויזיית סמסונג D6000

  • פותח הנושא פותח הנושא Leo4444
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Leo4444

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
[TABLE="width: 133"]
[TR]
[TD]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
שלום חברים,
רכשתי טלוויזיה LED של סמסונג D6000 לפני כשבוע.
היום כחיברתי אליה את המחשב עם כבל VGA לוידאו וכבל PL TO RCA לאודיו והופעתי לראות שאני לא שומע סאונד. תמונה אני מקבל. רכשתי כבל חדש ללא הועיל.
יש לי לפטופ T61P של לנובו עם כרטיס מסך ONBOARD.
מה אני מפספ פה? משהו בהגדרות המחשב (יש לי WIN 7)?
אנא עיזרו לי כי זה מבאס נורא.
תודה.
 

האם כאשר אתה מחבר אוזניות לאותה יציאה במחשב אתה מקבל סאונד?
 
בהחלט. יש סאונד גם כשאני מחבר אוזניות וגם כשאני מחבר רמקולים (גם הרמקולים הפנימיים עובדים).
 
לכניסת VGA בטלוויזיה צריכה להיות גם כניסה יעודית לאודיו, וידאת במדריך הוראות שאכן חיברת את הכבל לכניסת האודיו המשוייכת?
 

יש בטלוויזיה כניסת RCA אחת. מה אני מפספס פה?
 
Wireless: WiFi (Intel 4965AGN 802.11a/b/g/n), Bluetooth 2.0 w/ EDR
יש למחשב
עד כמה שאני זוכר ניתן לרכוש מתאם /דונגל אלחוטי למסך
תוודא שהמתאם של המסך תואם באפליקציה של המחשב
 
אין קשר להתקנת אפליקציה, זה ענין של חיבור פשוט. זה חייב להופיע בחוברת ההפעלה באחד מהשרטוטים.
 

הכוונה שהדונגל של הטלוויזיה תואם ל-
Wireless: WiFi (Intel 4965AGN 802.11a/b/g/n), Bluetooth 2.0 w/ EDR

תבדוק גם שהדרייבר שלך במחשב פתוח ומזהה את הכבל
יתכן שגם פה בעיה
תנסה להעביר MP3 , סטריאו
 
לא צריך כאן בכלל דונגל או חיבור רשת כלשהוא. מדובר על חיבור פשוט של כבל מהמחשב לטלוויזיה שמעביר רק סטריאו. הוא כבר בדק שהיציאה מעבירה סאונד תקין.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור