עזרה דחופה בבחירת מסך - קונה השבוע

  • פותח הנושא פותח הנושא dotanc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dotanc

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
אחרי חפירות רוחב ועומק בפורום (המצוין), עדיין נשארו בי ספקות לגבי הכיוון...

אני מתכנן לרכוש LCD - 42/46, כנראה FHD.
יש לי מדיה סנטר, כך שהמסך יהיה מחובר (גם) למחשב.
תמהיל הצפייה:
יס - 30 אחוז, בעיקר כדורגל (אלופות, ספרדית, לא ליגת על ח"וח), וכוכב נולד בשביל האשה.
מחשב - סדרות, סרטים וכו' - 70 אחוז.
בעתיד תיכנס למשחק גם קונסולה כלשהיא, כנראה XBOX.
מעניינת אותי האופציה לשתי תמונות במסך (PIP, או איך שלא קוראים לזה)
מרחק צפייה - 3.6 (סלון) - 4.2 (דלפק במטבח, קו ישר)
תקציב - 15K.

שאלותיי:
1. קראתי כאן שאם מחשב, אז FHD, ואם FHD, אז כדאי לשבת קרוב או לחילופין מסך גדול. האם 42" יספיק כאן, או ללכת על 46", בידיעה ש 50" יותיר אותי מחוץ לבית...?
2. אילו דגמים קיימים בשוק שיתאימו לתמהיל? חשוב לי נושא הכדורגל ולא ראיתי מסכי 46" עם זמן רענון נמוך מ 8MS.
3. שמעתי גם שזמן רענון נמדד אחרת מחברה לחברה... איך יודעים להשוות?
4. ייתכן ואני יכול להשיג הנחה משמעותית למסכי פיליפס. האם כדאי? נחשבים לטובים?

המון תודה למשיבים,
דותן.
 

שלום,

במרחקי הצפיה שלך, אני הייתי הולך על 46" לפחות.
לגבי זמן רענון, אכן קשה לדעת מהנתונים כי כל חברה מודדת לפי סטנדרט פנימי שלך.
יש לפיליפס דגמים מוצלחים למדי, דגמים מסדרה 7 ומעלה נחשבים כאיכותיים יותר, הם גם ידועים בנושא החלקת תמונה עיבוד 100Hz שמקטין את תופעת המריחות ועוזר בהחלט לתמונה חלקה יותר.
 
LA46A650 לא בארץ?

החלטתי בסוף ללכת על A650, רק שנאמר לי שייקח שבועיים עד שהמסך יגיע לארץ...
יכול להיות שאף אחד באמת לא קיבל את המסך הזה עדיין?

הבנתי שרק בארמגדון יש את ה 50" בתצוגה.
 
אם אני זוכר נכון, היה אותו בהשקה של לגאסי גאלרי בחיפה.
אז החלטת ללכת עליו מבלי שראית אותו במציאות?
 

ראיתי אותה בארמגדון, נראתה מצוין.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור