עזרה דחוף! - חיבור כבל S-VIDEO ארוך

  • פותח הנושא פותח הנושא דודי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

דודי

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי טלויזיה LCD 37 של סמסונג וכרטיס מסך ג'יפורס 6600 של ג'יגהבייט ,לדאבוני המרחק בין המחשב לטלויזיה הוא כ-15 מטר ,קניתי כבל S-VIDEO איכותי באורך 20 מטר וחיברתי בין המחשב לטלויזיה בהתחלה ראו טוב אבל אחרי כמה דקות הפסיקו לראאות ומאז כל מה שניסיתי לא צלח.
האם אני חייב מגבר או שיש אלטרנטיבה אחרת?
 

מה דחוף כ"כ?
הכבל הגיע עם שעון שסופר אחורנית ועוד מעט הזמן נגמר? :מבולבל:
שיחקת עם ההגדרות וכתוצאה מכך אבדה התמונה, או שסתם ככה "התפוגגה" לה?
ניסית בתור טסט לקרב בין שני הרכיבים ולחבר עם כבל קצר יותר? רק לבדיקה?
 
למה אתה לא מחבר מיציאת הDVI של כרטיס המסך,לכניסת HDMI במסך?
 
קודם כל כן, חיברתי עם כבל קצר יותר ורואים טוב ומה שהציעו לי בחנות היה כבל S-VIDEO ,לא בדקתי עם DVI/HDMI
 

חבל מאוד שזה מה שהציעו לך, על מסך LCD, איכות התמונה דרך DVI/HDMI היא משהו אחר לגמרי בהשוואה ל- S-VIDEO
S-VIDEO זה משהו שמתאים לימי העבר של טלוויזית CRT והוא בכלל לא מעביר אות שמנצל את הרזולוציה של מסך ה- LCD, מיותר לחלוטין להשתמש בו כשיש לך DVI/HDMI.
 
תודה רבה ,עזרת לי מאוד .

השאלה שלי היא לפני שאני קונה כבל כזה ,האם בעיית המרחק של 20 מטר לא תהווה בעיה בכבל מסוג זה.
 
אפשרי מבחינת מרחק, אם כי מחייב כבל איכותי
 

יש לך בכלל יציאת DVI בכרטיס מסך הזה? עד כמה שזכור לי בדור הזה היו רק יציאות VGA למסך, ו SVIDEO לטלויזיה?

אם באמת אין לך DVI אז לך על ה VGA, זה בהחלט עדיף על SVIDEO.
 
אוקי רק רציתי לברר. בכל אופן אם זה יעזור לך, לי הייתה בעיה ממש דומה. חיברתי בזמנו את המחשב לטלויזיה עם SVIDEO, החיבור עבד מצויין בערך איזה חודשיים, ואז לפתע בלי שום סיבה הפסיק פתאום. ניסיתי לשחק עם ההגדרות, להחליף כבל, להשתמש בממיר SVIDEO לדSVIDEO וכו' - אבל כלום לא עזר.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור