עזרה דחוף.... בבקשה!!

  • פותח הנושא פותח הנושא roy1981
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

roy1981

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
אני מעוניין לחבר ממיר של yes עם חיבור rca ( צהוב, אדום,לבן) לטלוויזיית פלזמה ישנה עם חיבור dvi .

איך עושים את זה .... בעזרת איזה כבל??

תודה רבה
 

אין כבל.

תחליף ממיר
 
אין איזה קונקטור שיכול לחבר בין הכניסות??
 
איזה כניסות נוספות יש למסך ?
אתה צריך ממיר מ RCA ל DVI, עדיף להשתמש בכניסה אחרת במסך או להחליף ממיר
 

האם יש לממיר יציאות RCA קומפונט(RGB ) או יציאת SCART או S-VIDEO?
כי יש כבלים ממירים ל VGA
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור