עזרה דחוףףף כיול מסךLCD

  • פותח הנושא פותח הנושא אייל007
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אייל007

אוהב את התחום
הודעות
257
מעורבות
3
נקודות
18
שלום לכולם
קודם כל פורום מדהים ומיקצועי ישר כוח
אז ככה קיבלתי מתנה LCD סמסונג 37"דגם S81 ועד שקיבלתי אותה לפני 4 ימים לא עיניין אותי כל זה ועכשיו אני מבין איזה מדהים זה LCD ועכשיו לשאלה
איך שאני לא מכוון את זה אני עדיין לא רואה את התמונה שאני רוצה לראות וקראתי פה בפורום שיש דיסק כיול וניסיתי להוריד את זה כמה פעמים גם את הבסיסי וגם את הגירסה המיתקדמת ולא הצלחתי
אם מישהו יכול לעזור לי בנושא זה או לישלוח לי את הקובץ אלי .שאני מתחיל להוריד אותו הוא כותב לי 43 שעות משהו כזה והאמת שאני לא גאון גדול במחשבים אז חבר'ה תעזרו לי
דרך אגב מישהו יכול להמליץ על הדגם הזה של סמסונג?
 

שלום לך,

מה חסר לך בתמונה שאתה רוצה לשפר? למה המסך מחובר?
 
לא רואים טוב לא יודע להסביר

הLCD מחובר מהממיר בסקארט ובLCD זה RCA
דרך אגב מה זה חיבור RGB?
שלחתי לך הודעה פרטית
 
כאן תמצא מדריך מפורט: איך לחבר ממיר לטלוויזיה
יש שם גם הסבר על סקארט ו- RGB
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור