עזרה ברכישת מסך "LED 46

  • פותח הנושא פותח הנושא eitanros
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eitanros

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לצוות הנכבד!

אנא עזרתכם ברכישת מסך "LED 46.

תקציב: 6,000-7,000 ש"ח
קושיות: 100 הרץ = יתרונות / שווה את ההשקעה?
BACK LIT / EDGE LIT יתרונות מול חסרונות


מתמודדים:

Samsung UA46C5000
Sharp LC46LE810E (תוצרת יפן) - קצת מעל התקציב - שווה את ההשקעה מעל הסמסונג?

אשמח לשמוע הצעות אחרות.

תודה!

איתן
 

בתקציב הזה, יש רק EDGE LED.
 
שארפ LE600 הוא דגם מדור קודם ולכן זול יותר, אכן עם תאורת FULL HD (אבל ללא מנגנון עמעום מקומי) ואיכות שחור מרשימה.
כל השידורים הם בארץ הם 50Hz וכל הטלוויזיות מקבלות כך את השידור. מסכי 100Hz מסוגלים להחליק את התנועה, אבל אין לזה קשר עם יכולת החלקת רעשים דיגיטליים (NR), איכות צבעים וכו', כך שגם מסך "50Hz" מסוגל בעיקרון להתמודד היטב עם שידור כזה.
 

ליאור התכוון להגיד "אכן עם תאורת EDGE LED ..." ולא FULL HD
 
לאחרונה קניתי את ה 810 ומהתרשמות בת חודש וחצי אני יכול לאמר שהצפייה בתכני HD היא פשוט חוויה. עושר הצבעים פשוט מדהים,החדות מצויינת והתנועה חלקה.
ה "חסרונות" שלה הם חוסר בכניסת רשת וחוסר תמיכה בעברית.איכות התמונה בשידורי sd היא בעיניי סבירה ביותר על אף שיש מסכים שכנראה מתמודדים טוב יותר עם sd אך מבחינתי זה לא מדד בקניית מסך HD,כמו גם שאר הפיצ'רים,אבל זה כבר תלוי בהעדפות שלך.
דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא השתקפות מסויימת(המסך מבריק) שיכולה להטריד בתנאים מסוימים.
בעיקרון בדקתי מולה את ה 6200 של סמסונג (עד כמה שניתן לבדוק בחנויות) אבל התרשמתי הרבה יותר מעושר הצבעים והטבעיות של הצבעים מול אלו של סמסונג שלדעתי היו מאוד מלאכותיים וזרחניים.
קח בחשבון שלסמסונג אין כניסת scart ולא תוכל לחבר אליה ממיר sd(מג'יק במקרה שלי) בלי להשקיע בטרנסקודר.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור