E elad182 חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 10/8/09 #1 שלום אני רוצה לקנות LCD 37 אינץ' של LG 37LH22R אני רואה סרטים הרבה מאוד כדורגל רואה הוט ומשחק בפלייסטיישן 3...... מה אתם אומרים?
שלום אני רוצה לקנות LCD 37 אינץ' של LG 37LH22R אני רואה סרטים הרבה מאוד כדורגל רואה הוט ומשחק בפלייסטיישן 3...... מה אתם אומרים?