עזרה בקנית מסך LCD 37

  • פותח הנושא פותח הנושא dorjanah
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dorjanah

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה לקנות מסך בגודל 37 אינץ במחיר עד 6500 תיציעו לי משהו ?
חשבתי על מסך 37lg60ur של LG איך הוא ?
 

טןב מאד.אבל בתקציב כזה תלך על 42
 
דגם LG60 יחסית טוב , במחיר כזה היום אפשר להשיג מסכים יפנים ואירופיים

תנסה לבדוק על SHARP , יש כמה דגמים ב37 מאוד מוצלחים

דגם LC37A33M

קישור למוצר
http://www.zap.co.il/search.aspx?keyword=LC37A33

LC37RA1
אני יודע שאפשר לקבל עליו היום מחירים ממש ממש טובים

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=590544

תוודא רק שאתה קונה ממשווק מורשה עם אחריות 10 שנים של ראלקו
 
אפשר ללכת על מסך 42 אם אני רואה מ3 מטר בערך?
 

שלוש מטר זה בסדר ל 42''
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור