עזרה בקניית LCD 32 !

  • פותח הנושא פותח הנושא אוראל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אוראל

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם.
היום יש לי שארפ GA8 32 בחדר ואני מעוניין להחליף אותה כי היא לא עובדת טוב עם מחשב
( לא מתחברת דרך DVI-HDMI ודרך VGA אפשר להגדיל רזולוציה עד 1024*768),
בקיצור אני מעוניין לתת את הLCD הזאת להורים שלי ולקנות חדשה.
עכשיו הצרכים שלי בחדשה הם:
70% YES
20% מחשב
10% DVD
חשוב לדעת שאני אומר מחשב אני מתכוון לרוב סרטים ורק בHD אז אני צריך טלויזיה שתדע לעבוד טוב עם מחשב ולשדר HD כמה שיותר טוב, אותו דבר עם הממיר של יס הוא HD ואני צריך שהטלויזיה תעבוד טוב עם זה.
לגבי הDVD זה פחות חשוב.
אז מי שיוכל לעזור לי אני יודה לו מאד, תודה מראש.
 

שלום,
מה גודל המסך והתקציב?
 
בעיקרון אני עכשיו עם מסך 32 אינצ ממרחק 3.2 מטר בערך, ותאמת שאני חושב שהגודל הזה מספיק לי אבל מצד שני אין מסכים FULLHD ב32 אינצ ורק ב37, אז אני מתלבט אם להביא 37 אינצ FULLHD או להישאר ב32 אינצ HD REDY, מצד אחד עדיף FULL אבל מצד שני לא יודע אם יהיה כל כך הבדל שנראה לעין בין FULL לREDY במיוחד בגדלים קטנים כאלה, מצד שלישי אני חושב שאולי ה37 אינצ תיהיה גדולה מידי וגם בטח תעלה הרבה יותר ואני לא חושב שיש לי תקציב כל כך גדול.
בקיצור באמצע שאני רושם את ההודעה הזאת החלטתי בזה הרגע 32 אינצ HDREDY יספיק לי בהחלט, אני ממש לא רוצה להגזים ואני לא חושב שיראו הבדל של שמיים וארץ בין FULL לREDY מה גם שהתקציב לא מאפשר.
אז סיכמנו 32 אינצ ותקציב של עד 70000 עדיף פחות, את שאר הפירוטים רשמתי למעלה.
 
נערך לאחרונה ב:
מישהו?
 

תאמת ליאור אני רואה שאתה עוזר מאד פה לאנשים אבל בעניי הבנאדם שפתח את הנושא הזה לא מבין כלום בתחום וכל מה שדובר בנושא שהוא פתח לא מעניין אותי כי אני מבין את כל מה שנאמר שם ושום דבר שיש שם לא עזר לי, גם בגלל שהוא מחפש טלויזיה לשידורים של יס ולא מתכוון לחבר אותה למחשב ואני כן מתכוון ובגלל זה אני חייב NR כי בGA8 שיש לי היום אין NR ואני סובל מזה מאד.
אז בקיצור לי אין 10 דגמים כמו שלו שהוא מתלבט עליהם, אני פשוט מבקש המלצה על טלויזיה או שניים שעולות עד 7000 עדיף פחות כמו שאמרתי שיוכלו להתחבר לצרכים שכתבתי עד עכשיו מההודעה הראשונה.
אתה יכול לעזור לי אתה מכיר טלויזיות שיענו על הצרכים שלי?
 
קוקוריקו?
 

לדעתי ה- C3500 של טושיבה תוכל להתאים לך (כוללת NR ב-VGA), גם הסמסונג R81B תומכת (אבל לא יצא לי לבדוק אותה), גם להיטאצ'י יש דגם מתאים, נדמה לי L32A01
 
היטאצי אני יודע LD9000 ולגבי הטושיבה אני מחפש טלויזיה שתתמוך לי בNR בHDMI,
דרך אגב כבל קומפוננט תומך בHD?
 
מישהו בבית?
 

חיבור קומפוננט מעביר ברוב הטלוויזיות איכות של עד 1080i (שזה בהחלט HD)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור